یانون دیزاین ... yanondesign

نگاهی روزانه به طراحی و هنر
نشریه‌ی ‌الکترونیکی روزانه؛ جسـتاری در هـنر و طـراحی
مشترک روزنامه یانون‌دیزاین شوید
پس از تکمیل فرآیند ثبت نام، ایمیل دریافتی را تایید نمایید.
تبلیغات

دوباره یانون‌دیزاین

قریب به نه ماه از آخرین پست انتشاری یانون‌دیزاین می‌گذرد! و دقیق‌تر قریب به یک سال از کم فعالیت‌ شدن و خسته‌ شدن یانون‌دیزاین!

یانون‌دیزاین تا پیش از این یک سال، با جامعه بزرگ و علاقه‌مندی از حوزه طراحی ، معماری و هنر آمیخته شده بود. خیلی‌ها در سال‌های ۸۶ که فقط به فرستادن ایمیل‌های گاه‌به‌گاه دیزاین به صندوق ایمیلی معدودی از دوستان ورودی ۸۵ دانش‌گاه هنرم مشغول بودم تا همین آغاز سال ۹۶ ، کم کم روزانه با ایمیل روزنامه یانون‌دیزاین، سیر اینترنتی خودشان در جهان هنر و طراحی را شروع می‌کردند. خیلی‌ها ابراز لطف فراوانی را در این سال‌ها به تیم فعال یانون‌دیزاین ابراز کرده‌اند و همین خیلی‌ها و بسیاری که منتقدانه و تیزبین همیشه ما را مدنظر داشتند، عمده انرژی و انگیزه پیش‌برد حرکت یانون‌دیزاین بودند. 

واقعیت آن است که مسائلی شخصی برای یک‌سالی این حرکت را متوقف کرد... اما عمده انگیزه‌ای که این سال‌ها پشت یانون‌دیزاین بود و اتفاقات خوبی که پیرامون آن در سال‌های گذشته افتاده بود مانع آن می‌شد که به کل یانون‌دیزاین را فراموش کنیم....

ما به امید خدا از امروز یعنی ابتدای اردی‌بهشت ۹۷ دوباره با انگیزه شروع خواهیم کرد. با هم از جهان هنر و طراحی خواهیم دید.... روزانه و پابه‌پای تحولاتی که در پیرامون‌ ماست.

سلام

سه شنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۰، ۱۲:۰۰ ق.ظ
سلام 
قریب به سیزده روزی یانون دیزاین آپدیت نشد...
خیلی دلایل دست به دست هم داد که این طور باشه، و کمی از اون خیلی قابل توضیحه . و اون کم هیچ وقت نمی تونه حقیقت امر رو برسونه، در نتیجه ترجیح بنده در اینه که شما رو بی علت درگیر همون کم هم نکنم.. :)
ولی اساس ش این بود که دست و دل بنده به این کار نمی رفت و این نه از سر بی ارزش دونستن این کار که معلول خیلی مسائل عمدتا بی ربط به این بلاگ بود ...... :)
این مدت خیلی ها از دوستان دنبال کننده ی این بلاگ چه حضوری و چه از راه میل به بنده خرده گرفتند و عملا مورد مهرشون قرار گرفتم که چرا ادامه نمی دم، و شاید هم هرم دل‌پذیر همین مهر بوده که الان دوباره دارم این کار رو از سر می گیرم.
***
بنای یانون دیزاین بر دیدنه؛ دیدن چیزهایی که به ما کمک می کنه در جای یک طراح تجربه های دیگروون رو تجربه کنیم و در جای یه بیننده صرف هم به هزار و یه سودا، این دیدن می تونه مفید باشه....
هر چیزی بیش از دیدن -نظیر همین تکه کلمات بی ارزش بنده پای هر پست- که از لوای این بلاگ به چشم تون میاد تنها و تنها یه جور کامنته! یه جور نگاه یه جور اشاره! و خیلی وقت ها و برای خیلی از شما هم یقینا بی جاست....
دوست داشتم از ابتدا که این دیدن ها بهانه‌ی خوبی باشه که در مورد این دیدنی ها حرف بزنیم و اشارات و نگاه ها و کامنت ها رو داشته باشیم. اصلا تلاشی هم که در رفتن همین بلاگ در فیس بوک شد هم نتیجه ی همین علاقه بود!
اما خب طبعا ممنوعیت دسترسی دوستان به بلاگ و .... مانع از این شد که همه بتونیم اشتراک کنیم در بحث ها.....و گستره ی مخاطبان بلاگ هم به محدوده‌ی 150 نفری محدود شد.
تلاش داریم که به زودی بلاگ رو در آدرس www.yanondesign.ir داشته باشیم و اون موقع امکان ورود دوستان به بحث و نظر هم باز خواهد شد.... انتظار بنده هم بالا می ره از دوستانی که احیانا مفید می دونن این کار رو، که دامنه‌ی مشترکان و استفاده کننده‌گان رو گسترش بدن ! :)
***
یه دنیا ممنون از لطف تون نسبت به این کار،
که اگه نبود،
الان ادامه نمی یافت.
  • یانون دیزاین

یانون دیزاین

yanondesign

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی