یانون دیزاین ... yanondesign

نگاهی روزانه به طراحی و هنر
نشریه‌ی ‌الکترونیکی روزانه؛ جسـتاری در هـنر و طـراحی
مشترک روزنامه یانون‌دیزاین شوید
پس از تکمیل فرآیند ثبت نام، ایمیل دریافتی را تایید نمایید.
تبلیغات

دوباره یانون‌دیزاین

قریب به نه ماه از آخرین پست انتشاری یانون‌دیزاین می‌گذرد! و دقیق‌تر قریب به یک سال از کم فعالیت‌ شدن و خسته‌ شدن یانون‌دیزاین!

یانون‌دیزاین تا پیش از این یک سال، با جامعه بزرگ و علاقه‌مندی از حوزه طراحی ، معماری و هنر آمیخته شده بود. خیلی‌ها در سال‌های ۸۶ که فقط به فرستادن ایمیل‌های گاه‌به‌گاه دیزاین به صندوق ایمیلی معدودی از دوستان ورودی ۸۵ دانش‌گاه هنرم مشغول بودم تا همین آغاز سال ۹۶ ، کم کم روزانه با ایمیل روزنامه یانون‌دیزاین، سیر اینترنتی خودشان در جهان هنر و طراحی را شروع می‌کردند. خیلی‌ها ابراز لطف فراوانی را در این سال‌ها به تیم فعال یانون‌دیزاین ابراز کرده‌اند و همین خیلی‌ها و بسیاری که منتقدانه و تیزبین همیشه ما را مدنظر داشتند، عمده انرژی و انگیزه پیش‌برد حرکت یانون‌دیزاین بودند. 

واقعیت آن است که مسائلی شخصی برای یک‌سالی این حرکت را متوقف کرد... اما عمده انگیزه‌ای که این سال‌ها پشت یانون‌دیزاین بود و اتفاقات خوبی که پیرامون آن در سال‌های گذشته افتاده بود مانع آن می‌شد که به کل یانون‌دیزاین را فراموش کنیم....

ما به امید خدا از امروز یعنی ابتدای اردی‌بهشت ۹۷ دوباره با انگیزه شروع خواهیم کرد. با هم از جهان هنر و طراحی خواهیم دید.... روزانه و پابه‌پای تحولاتی که در پیرامون‌ ماست.

Key Control

پنجشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۰، ۰۷:۰۰ ب.ظ

 در مورد RFID  قبلا هم در این بلاگ توضیح دادم و پستی هم داشتیم  که ممکنه این بغل سمت راست تو قسمت related post on yanondesign بتونین پیداش کنین (آخه قبلا هم توضیح دادم که این  بخش‌ها تا "شدن" کمی راه دارن هنوز چون بخش زیادی از پست ها که از بلاگر منتقل کردیم هنوز تگ نخوردن و تو تطبیق‌های موضوعی به حساب نمیان )

در  این اتود گجتی رو می بینین که امکان یافتن چیزهایی کوچیک در زندگی تون ، با نصب قطعات کوچک مجهز به RFID روی اون ها فراهم می کنه؛ کافیه باز دریچه این گجت یه دور کامل دور خونه رو نگاه بندازین. (شبیه روبوکاپ که دشمنا  و اجسام و ... رو شناسایی می کرد :) )

Finder is a two-part RFID Locator comprising of the main terminal and tab stickers. Basically you are supposed to stick the tracking stickers to objects that you tend to misplace often, like keys, phone, wallet etc. Configure the sticker with the appropriate label on the main terminal and you are set to use it. No more lost keys again, yay!
Designers: Chu Wang, Qiujin Kou, Qian Yin & Yonghua Zhang
  • یانون دیزاین

rfid

یابنده

کلید

گجت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی