یانون دیزاین ... yanondesign

نگاهی روزانه به طراحی و هنر
نشریه‌ی ‌الکترونیکی روزانه؛ جسـتاری در هـنر و طـراحی
مشترک روزنامه یانون‌دیزاین شوید
پس از تکمیل فرآیند ثبت نام، ایمیل دریافتی را تایید نمایید.
تبلیغات

دوباره یانون‌دیزاین

قریب به نه ماه از آخرین پست انتشاری یانون‌دیزاین می‌گذرد! و دقیق‌تر قریب به یک سال از کم فعالیت‌ شدن و خسته‌ شدن یانون‌دیزاین!

یانون‌دیزاین تا پیش از این یک سال، با جامعه بزرگ و علاقه‌مندی از حوزه طراحی ، معماری و هنر آمیخته شده بود. خیلی‌ها در سال‌های ۸۶ که فقط به فرستادن ایمیل‌های گاه‌به‌گاه دیزاین به صندوق ایمیلی معدودی از دوستان ورودی ۸۵ دانش‌گاه هنرم مشغول بودم تا همین آغاز سال ۹۶ ، کم کم روزانه با ایمیل روزنامه یانون‌دیزاین، سیر اینترنتی خودشان در جهان هنر و طراحی را شروع می‌کردند. خیلی‌ها ابراز لطف فراوانی را در این سال‌ها به تیم فعال یانون‌دیزاین ابراز کرده‌اند و همین خیلی‌ها و بسیاری که منتقدانه و تیزبین همیشه ما را مدنظر داشتند، عمده انرژی و انگیزه پیش‌برد حرکت یانون‌دیزاین بودند. 

واقعیت آن است که مسائلی شخصی برای یک‌سالی این حرکت را متوقف کرد... اما عمده انگیزه‌ای که این سال‌ها پشت یانون‌دیزاین بود و اتفاقات خوبی که پیرامون آن در سال‌های گذشته افتاده بود مانع آن می‌شد که به کل یانون‌دیزاین را فراموش کنیم....

ما به امید خدا از امروز یعنی ابتدای اردی‌بهشت ۹۷ دوباره با انگیزه شروع خواهیم کرد. با هم از جهان هنر و طراحی خواهیم دید.... روزانه و پابه‌پای تحولاتی که در پیرامون‌ ماست.

Yanondesign Daily

شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۰، ۱۲:۳۱ ب.ظ

چند وقتی که در دامنه yanondesign.com بالا آمدیم طبعا مخاطب های یانون دیزاین افزایش پیدا کرده. امروزه بازدید روزانه‌ی ما بین 600 تا 1300 در نوسانه و این یعنی نسبت به قبل امروز دایره مخاطب های بیشتری داریم. اما واقعیت اینه که مخاطبی به عنوان مخاطب ثابت می شه محاسبه بشه که همواره و هر روزه با یانون دیزاین در ارتباط باشه. لااقل ما به این طور مخاطب ها می گیم مخاطب :)

تنها راهی که امروز برای درک این مخاطب ها دارم سامانه‌ی اشتراک روزنامه یانون دیزاینه. اشتراکی که به موجب اون هر روز برای دوستان ایمیلی به طور خلاصه از تمام فعالیت های دیروز یانون دیزاین فرستاده می شه.

به زعم من حتی اون هایی که خودشون امروزه روز مخاطب روزانه یانون دیزاین هم هستند، می تونن مشترک ایمیل روزانه اون بشن و ایمیل روزانه ای که به دستشون می رسه رو به دوستان اینترنتی شون فوروارد کنن. این هم راه نشر خوبیه!!!

مشترک روزنامه یانون دیزاین بشین!
و این اشتراک روزنامه‌ی یانون دیزاین را به دوستان تون هم معرفی کنید

همین برگه‌ی انتشار زرد رنگ سمت راست، بالای سایت رو! یا همین لینک زیر را که مستقیم به صفحه‌ی مشترک شدن هدایت تون می‌کنه.

http://feedburner.google.com/fb/a/mailverify?uri=yanonDesign&loc=en_US

خلاصه فکر کنم یکی از بهترین کمک‌ها به یانون‌دیزاین برای گسترش پهنه‌ی مخاطبانش، معرفی اشتراک روزنامه یانون دیزاین به رفقاتون باشه........

راستی یه مشکلی هم هست. گویا دوستان مشترک ایمیل yahoo بعد از وارد کردن ایمیل‌شون برای اشتراک، با تایید کردن ایمیلی که براشون میاد مشکل دارند. غالبا ثبت نام می کنند و بعد از مدتی به دلیل تایید نکردن ایمیل verify که براشون اومده از دیتابیس حذف می شه آدرس‌شون.
دوستان بعد از وارد کردن ایمیل‌تون ، ایمیلی از طرف یانون دیزاین براتون به طور خودکار میاد که تا اون رو تایید نکنین و بر روی آدرس موجود در اون نزنین، عملا اشتراک تون نهایی نشده!  

----------

دوستان گوگل پلاسی،  با 1+ کردن صفحات خود یانون دیزاین (نه تنها پست درون گوگل پلاس) می تونن پست های ما رو در جست و جوی گوگل بالا ببرند. پس هر جا علامت 1+ دیدین کلیک کنین روش :) طبعا این دکمه های پلاس وان گوگل کمی دیرتر از بقیه چیزها لود می شن. بلاخره هرجایی دیدین روش بزنین. ثواب داره!

----------

راستی
از امروز بخش مقالات و یادداشت هامون راه می افته. (لینک رو اگه نخوندین بخونین حتما.) اولین یادداشت یانون دیزاین هم اینه :‌ وقتی جلوه‌های ویژه سینما را می‌بلعد
منتظر یادداشت های خوب شما هستم. در حال حاضر چیزی در حدود 20 یادداشت داریم که آروم آروم منتشر می شن. اما این فرآیند یادداشت نوشتن باید فرآیندی جاری بشه.
امروز که یادداشت اول رو خوندین متوجه می شین منظورمون از یادداشت می تونه خیلی هم دوستانه و غیر رسمی باشه و نیاز نیست سخت بگیرین مساله رو
پس منتظریم:

ایمیل یانون دیزاین :  yanondesign@gmial.com

----------

آها یه چیز دیگه

دوستایی که این نظرسنجی رو جواب ندادند بی زحمت جواب بدن. می خوام بر اساس‌ش تصمیم بگیرم!

YANONDESIGN COMMENT

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی