یانون دیزاین ... yanondesign

نگاهی روزانه به طراحی و هنر
نشریه‌ی ‌الکترونیکی روزانه؛ جسـتاری در هـنر و طـراحی
مشترک روزنامه یانون‌دیزاین شوید
پس از تکمیل فرآیند ثبت نام، ایمیل دریافتی را تایید نمایید.
تبلیغات

دوباره یانون‌دیزاین

قریب به نه ماه از آخرین پست انتشاری یانون‌دیزاین می‌گذرد! و دقیق‌تر قریب به یک سال از کم فعالیت‌ شدن و خسته‌ شدن یانون‌دیزاین!

یانون‌دیزاین تا پیش از این یک سال، با جامعه بزرگ و علاقه‌مندی از حوزه طراحی ، معماری و هنر آمیخته شده بود. خیلی‌ها در سال‌های ۸۶ که فقط به فرستادن ایمیل‌های گاه‌به‌گاه دیزاین به صندوق ایمیلی معدودی از دوستان ورودی ۸۵ دانش‌گاه هنرم مشغول بودم تا همین آغاز سال ۹۶ ، کم کم روزانه با ایمیل روزنامه یانون‌دیزاین، سیر اینترنتی خودشان در جهان هنر و طراحی را شروع می‌کردند. خیلی‌ها ابراز لطف فراوانی را در این سال‌ها به تیم فعال یانون‌دیزاین ابراز کرده‌اند و همین خیلی‌ها و بسیاری که منتقدانه و تیزبین همیشه ما را مدنظر داشتند، عمده انرژی و انگیزه پیش‌برد حرکت یانون‌دیزاین بودند. 

واقعیت آن است که مسائلی شخصی برای یک‌سالی این حرکت را متوقف کرد... اما عمده انگیزه‌ای که این سال‌ها پشت یانون‌دیزاین بود و اتفاقات خوبی که پیرامون آن در سال‌های گذشته افتاده بود مانع آن می‌شد که به کل یانون‌دیزاین را فراموش کنیم....

ما به امید خدا از امروز یعنی ابتدای اردی‌بهشت ۹۷ دوباره با انگیزه شروع خواهیم کرد. با هم از جهان هنر و طراحی خواهیم دید.... روزانه و پابه‌پای تحولاتی که در پیرامون‌ ماست.

noma bar: illustrated illusions

دوشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۰، ۰۲:۱۴ ب.ظ

 بین فضاها رو هم بخونین. گاهی حرف ها در بین خطوط و فرم ها محصوره.
قبلا هم پست هایی در مورد همین بین خونی و خالی خونی داشتیم. مثلا یکی که به فضای خالی در لوگوهای هنرمندانه پرداخته بودیم.


'power to the individual' by noma bar
all images courtesy dutch uncle agency and the artist
the recent additions to the portfolio of israeli-born and london-based graphic designer noma bar are a compilation of simplistic images containing images of dual interpretation executed in a manner typical to his style. the readable illustrations contain illusions through bar's use of negative space. each drawing is formed by a background of one consistent color then cut away from by alternate colors, spelling out a hidden political, societal message from the designer. bar's commercial work includes commissions completed for organizations such as the new york times, GQ, IBM, google, sony, and nike.
noma's work is shortlisted in the graphic category of the london design museum's 'designs of the year 2012'.
see designboom's coverage of the full shortlist here.

left: 'tea for two'
right: 'shy guy'

left: 'fatal attraction'
right: 'cut'

left: 'escape the weather'
right: 'red riding hoot'

left: 'rhetoric'
right: 'hunger'

left: cover of the economist
right: 'green entrepreneurship' for bdo stoy hayward

'war and peace'

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی