یانون دیزاین ... yanondesign

نگاهی روزانه به طراحی و هنر
نشریه‌ی ‌الکترونیکی روزانه؛ جسـتاری در هـنر و طـراحی
مشترک روزنامه یانون‌دیزاین شوید
پس از تکمیل فرآیند ثبت نام، ایمیل دریافتی را تایید نمایید.
تبلیغات

دوباره یانون‌دیزاین

قریب به نه ماه از آخرین پست انتشاری یانون‌دیزاین می‌گذرد! و دقیق‌تر قریب به یک سال از کم فعالیت‌ شدن و خسته‌ شدن یانون‌دیزاین!

یانون‌دیزاین تا پیش از این یک سال، با جامعه بزرگ و علاقه‌مندی از حوزه طراحی ، معماری و هنر آمیخته شده بود. خیلی‌ها در سال‌های ۸۶ که فقط به فرستادن ایمیل‌های گاه‌به‌گاه دیزاین به صندوق ایمیلی معدودی از دوستان ورودی ۸۵ دانش‌گاه هنرم مشغول بودم تا همین آغاز سال ۹۶ ، کم کم روزانه با ایمیل روزنامه یانون‌دیزاین، سیر اینترنتی خودشان در جهان هنر و طراحی را شروع می‌کردند. خیلی‌ها ابراز لطف فراوانی را در این سال‌ها به تیم فعال یانون‌دیزاین ابراز کرده‌اند و همین خیلی‌ها و بسیاری که منتقدانه و تیزبین همیشه ما را مدنظر داشتند، عمده انرژی و انگیزه پیش‌برد حرکت یانون‌دیزاین بودند. 

واقعیت آن است که مسائلی شخصی برای یک‌سالی این حرکت را متوقف کرد... اما عمده انگیزه‌ای که این سال‌ها پشت یانون‌دیزاین بود و اتفاقات خوبی که پیرامون آن در سال‌های گذشته افتاده بود مانع آن می‌شد که به کل یانون‌دیزاین را فراموش کنیم....

ما به امید خدا از امروز یعنی ابتدای اردی‌بهشت ۹۷ دوباره با انگیزه شروع خواهیم کرد. با هم از جهان هنر و طراحی خواهیم دید.... روزانه و پابه‌پای تحولاتی که در پیرامون‌ ماست.

سرعت بیشتر!؟

دوشنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۰، ۰۲:۲۵ ب.ظ
فکر کنم از این به بعد روزی سه تا پست دیزاین  در این جا، بگذارم.
کمی انگار با سرعت جلو می ریم و اون طور که شایسته ی پست هاست، - در نسبت با تعداد مخاطب قطعی یانون دیزاین - پست ها دیده نمی شن.
این طوری من هم مجبور می شم در گزین کردن هام، برای اون که عقب نیافتم از دنیا، به بهترترها بسنده کنم.......
  • یانون دیزاین

یانون دیزاین

نظرات (۶)

در "یانون دیزاین" انتقاد پذیر نیستین؟!!!... مزاح می کنم! نه بیشتر منظورم این بود که بلاخره تصمیم آخر با شماست. من نظراتم رو گفتم، جمع بندی با شما.مشکلاتی که به ذهنم خطورکنه رو انتقال می دم ان شاالله. البته اشکال کلی نبود چیزی که گفتم فقط یه تحلیل شخصی از چرایی میزان ناطقین بود. شاید اصلا اینکه یه کاری کنین که آدم دوست داشته باشه و به فکر کردن احساس نیاز پیدا کنه پله بالاتری نسبت به نظرات گاه سخیفیه که تو وبلاگ های دیگه می بینیم و فقط تعداد کامنت های بالایی به خاطر دست گذاشتن رو نقاط احساس برانگیز و زودگذر دارن .نمی دونم...البته نقطه بالاتر موقعیه که دوستان بتونن این فکرکردن ها رو به ایجاد بحث های درخور و جدید سوق بدن. امیدوارم کم کم به جایی برسه که با خوندن یه پست و ""کامنت هاش"" مخاطب احساس کنه "چشم ها را باید شست..."
در کل انجام وظیفه اس.
همه حرف ها خوب به جز اون جمله آخر که هرچند اون هم خوبه اما گویای اینه که انگار بنده در یانون دیزاین خیلی انتقاد پذیر نیستم. :)
والبته اگه گویای واقعیتی باشه اون جمله تون هم برای بنده زنگ خطر!
------------------
اگه همین طور که می گین باشه و پست ها واقعا دوستان من رو به مشاهده و فکر واداره که خیره. اما اگه پست ها مشکلاتی دارند که موجب می شه از دیدنی بودن و رابطه برقرار کردن باهاشون بیافتن، 
این جور مشکلات رو بهم گوشزد کنین. قول می دم انتقاد پذیر باشم.
این مساله که گفتین در مورد کیفیت پست ها رو بهش دقت می کنم؛ یعنی سعی می کنم از این به بعد روش دقت کنم
اما مساله در مورد تعداد پست ها ، 
حرف ناصحیحی نمی زنین. بگذارین از بقیه هم در مورد تعداد پرس و جویی بکنم بعد جمع بندی رو عمل کنم. 
خیلی خیلی ممنون از دقت و حوصله ای که به خرج می دین
شما مخاطبین رو دودسته دونستین.مخاطبین هرروزه که هیچ!می بینن.مخاطبینی که هر روز نمی بینن و یا همه پست ها رو نمی بینن .خب وقتی تعداد پست ها بیشتر باشه یا نباشه که واسشون فرقی نداره!تازه دستشون تو انتخاب برای بازدید از پست ها بیشتر هم می شه.یعنی فکر می کنم کمتر کردن پست ها سرعت اون ها رو بالا نمی بره!فقط خیالشون رو(اگر خیالی باشد!)از بابت اینکه زیاد عقب نیستن راحت می کنه، حتی شاید این موضوع کندترشون هم بکنه.
مخاطبین ناطق!تعدادشون کند اما خوشبختانه رو به افزایشه.این طوری که من تا حالا دیدم پست ها چون بیشتر جنبه خبری و فکری-درونی داره آدم کم حرفش می اد!دست خود آدم هم نیست،بیشتر بعد این جور پست ها دوست داره فکر کنه تا اینکه چیزی بگه.اما به نسبه تو پست هایی که دوستان به موضوع خاصی می پردازن تعداد ناطقان بیشتر هم می شه.که احتمالا به خاطر به عمق رفتن مطلب و احساس مخاطب برای حضور در اون عمقه .
در هر صورت صلاح مملکت خویش خسروان دانند...
نکته ای که هست اینه که همه مثل شما مشتری همه پست ها و یا بازدیدکننده روزانه نیستن. اون حرف شما در مورد مخاطب‌های هر روزه و همیشگی صادقه
اما حالا باز هم از ناظر خودتون بگین اشکال در چیه، خیلی ممنون می شم.
یا دوستان هر روز می بینن یا خیر.مثلا اگه٣تا باشه به موقع می بینیم و با پست به قولی خوب ارتباط می گیریم ٥تا بشه نه!فکر کنم اشکال جای دیگه ای باشه
موافقم
یعنی میپسندم
به قول دوستان like

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی