یانون دیزاین ... yanondesign

نگاهی روزانه به طراحی و هنر
نشریه‌ی ‌الکترونیکی روزانه؛ جسـتاری در هـنر و طـراحی
مشترک روزنامه یانون‌دیزاین شوید
پس از تکمیل فرآیند ثبت نام، ایمیل دریافتی را تایید نمایید.
تبلیغات

دوباره یانون‌دیزاین

قریب به نه ماه از آخرین پست انتشاری یانون‌دیزاین می‌گذرد! و دقیق‌تر قریب به یک سال از کم فعالیت‌ شدن و خسته‌ شدن یانون‌دیزاین!

یانون‌دیزاین تا پیش از این یک سال، با جامعه بزرگ و علاقه‌مندی از حوزه طراحی ، معماری و هنر آمیخته شده بود. خیلی‌ها در سال‌های ۸۶ که فقط به فرستادن ایمیل‌های گاه‌به‌گاه دیزاین به صندوق ایمیلی معدودی از دوستان ورودی ۸۵ دانش‌گاه هنرم مشغول بودم تا همین آغاز سال ۹۶ ، کم کم روزانه با ایمیل روزنامه یانون‌دیزاین، سیر اینترنتی خودشان در جهان هنر و طراحی را شروع می‌کردند. خیلی‌ها ابراز لطف فراوانی را در این سال‌ها به تیم فعال یانون‌دیزاین ابراز کرده‌اند و همین خیلی‌ها و بسیاری که منتقدانه و تیزبین همیشه ما را مدنظر داشتند، عمده انرژی و انگیزه پیش‌برد حرکت یانون‌دیزاین بودند. 

واقعیت آن است که مسائلی شخصی برای یک‌سالی این حرکت را متوقف کرد... اما عمده انگیزه‌ای که این سال‌ها پشت یانون‌دیزاین بود و اتفاقات خوبی که پیرامون آن در سال‌های گذشته افتاده بود مانع آن می‌شد که به کل یانون‌دیزاین را فراموش کنیم....

ما به امید خدا از امروز یعنی ابتدای اردی‌بهشت ۹۷ دوباره با انگیزه شروع خواهیم کرد. با هم از جهان هنر و طراحی خواهیم دید.... روزانه و پابه‌پای تحولاتی که در پیرامون‌ ماست.

Brydge iPad Keyboard

يكشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۱، ۱۲:۴۰ ق.ظ

 اگرچه اهل این نیستم که این محصول بشرخرکن یعنی آیپد رو در یانون دیزاین تبلیغ کنم ولی از ایده این گجت و دقت اون در تبدیل یک آیپد به یک مک بوک لذت بردم. مناسب حال رفقای آیپد دار!

Brydge iPad Keyboard
Look again. This isn’t a MacBook. It’s an iPad and the new Brydge. Brydge is a device for your iPad that turns your handy tablet into a laptop.
Brydge iPad Keyboard
The Brydge has a full-size, aluminum keyboard, with or without speakers, that features a heavy-duty clamp to hold your iPad in place. The device has a hinge that allows you to open and view your iPad at any angle and then close down when you’re done. After it’s closed up, both the iPad and Brydge will go to sleep. I love the fact that the Brydge resembles the aesthetics of an Apple product and that it makes the iPad that much easier to use while on the go or at home.
Brydge iPad Keyboard
Brydge iPad Keyboard
Brydge iPad Keyboard
Brydge iPad Keyboard
Brydge iPad Keyboard
Brydge iPad Keyboard
Brydge iPad Keyboard
Brydge iPad Keyboard
Roughly the same size as a MacBook Air!
Brydge iPad Keyboard
The Brydge connects via Bluetooth just like any other device you have.
Brydge iPad Keyboard
Brydge iPad Keyboard
Currently still in the funding phase on Kickstarter, the campaign winds down on June 4th and is more than 4x fully funded. They are expected to ship the product mid-October with the price being around $170 for the original model and $210 for the speaker model.

نظرات (۱۰)

موضوع استفاده از تکنولوژی یکم پیچیدس، وافعا پایه بعضی از رهاورد های تکنولوژی ریشه در شر داره و بی جهت و سو نیست،
الان خرید و استفاده از اپل به معنای تایید سیاست های انحصار طلبانه اپل هستش
و به نظرم رد حدیث "
زکات العلم نشرهُ" هستشجواب اون دوستمونم که میگن اپل به ما خدمت کردبشر قطعا به تبلت های پیشرفته می رسید اگر اپل هم نبود، شاید یکم دیر تر، اما ذره ای حکیمانه تر
آقای خامنه ای یه جا میگن "....گرفتن پایه های یک علم از یک مجموعه ی خارج از محدوده مورد قبول ما به معنای قبول نتایج اون نیست "از سری مجموعه های العلم سلطان  بخش بنای مستقلوبسیاری بسیاری حرفای زیبای دیگر
به رفقای گوش نداده میگم حیفه اگر گوش ندید 
برید دانلود کنید
و گوش بدید
 شاید بد نباشه که برید بخونید دوستانی که تو فضای اپن سورس کار میکنن چقدر خوشحال بودن که دیگه همچین آدمی با این تفکرروی زمین وجود نداره.
اونا معتقد بودن اپل یه جورایی حق انتخاب به مخاطباش نمیده..نسخه آلفایی در محصولات آپل دیده نمیشه.همه اونجور باید از محصولاتش استفاده کنن که اون میخواد
 مشکل همین جاست که شما دستاورد ها رو جوری می بینید که عینا خودش یک موجود جهت دار برای نابودی ماست،در حالی که ""در خودش "سو" و "جهت" داره...""این طور نیست و همه این ها وسیله است و بشر به آن ها جهت می دهد نمی شود گفت چاقویی که اپل بسازد در خودش حمله به ما وجود دارد و حتما این گونه است که همان چاقو اپل نیز دوپهلوست و می توانید با آن گره از بند اسیری باز کنید.
تبلور حرفم را در دفاع مقدس به عینه می بینیم که دشمن هم از اف 14 هایی که خودش فروخته بود به روز سیاه افتاده بود و هم از تانک هایی که به غرامت گرفته می شد.
بهشت نصیبتون
یا علی
به هیچ وجه با خوش بینی تون نسبت به تمدن اخیر و دستاوردهاش همراه نیستم
و به طور ویژه با خوش بینی تون نسبت به دشمن و استفاده از دستاوردهای اون در راه اندیشه و فکر خودتون؛ چرا که ابزار و دستاوردهای جهان امروز "بی سو" نیست و در خودش "سو" و "جهت" داره...
اما تذکر من در باب "بشرخرکن" بودن این محصولات به نقطه نظر دیگری ربط داشت و اون سیاست های انحصارطلبانه و قطره چکونیه شرکت اپل بود.
سلام دوست عزیز
یا تصور صحیحی از آیپد ندارید و یا تصور صحیحی از مفهوم بشر خر کن (یا همان سیاست ها)
این آیپد یک تلنگره که بگه "و سخرنا لکم ما فی السموات و الارض"،حالا بیا و رشد و نمو کن.
هنوز خیلی مونده تا بشر به اون تکنولوژی ها برسه، استاد ما می فرمودند :بشر به جایی خواهد رسید که نماز ظهر را در یک سیاره می خواند و نماز مغرب را در سیاره ی دیگر.
و برادر شما از دشمن می توانی به بهترین وجه استفاده کنی که دشمن ما ذره ای نیست که بشر خر کند او از حمقاست!
دقیقا همینطوره
اپل انحصار طلب و بشر خر کن ترین شرکت دنیاست
و بعد از اون هم بیتس
نو آوری هاش خوبه ولی انحصار طلبیش خطر بزرگی برای آینده تکنولوژی داره
سلام
اتفاقا از شما انتظار نداشتم اخوی...
اپل خیلی بما خدمت کرد باین آیپدش.اگه اپل نبود باید همون تبلتای دسته دار ویندوزی دست میگرفتیم برادر...
بشرخرکن رو برای تبلت نگفتم. به طور خاص برای آیپد گفتم
و این رو به خاطر سیاست های استحماری و انحصاری شرکت اپل می گم
وگرنه من هم به تبلت به طور عام و کارکردهای خوبش اتفاقا قائلم....
چرا بشرخر کن؟
آخه برای کسایی که استفاده زیادی از اینترنت دارن و میخوان همراه داشته باشن که خیلی خوبه ؟البته شاید به اندازه قیمتش نیارزه!
 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی