یانون دیزاین ... yanondesign

نگاهی روزانه به طراحی و هنر
نشریه‌ی ‌الکترونیکی روزانه؛ جسـتاری در هـنر و طـراحی
مشترک روزنامه یانون‌دیزاین شوید
پس از تکمیل فرآیند ثبت نام، ایمیل دریافتی را تایید نمایید.
تبلیغات

دوباره یانون‌دیزاین

قریب به نه ماه از آخرین پست انتشاری یانون‌دیزاین می‌گذرد! و دقیق‌تر قریب به یک سال از کم فعالیت‌ شدن و خسته‌ شدن یانون‌دیزاین!

یانون‌دیزاین تا پیش از این یک سال، با جامعه بزرگ و علاقه‌مندی از حوزه طراحی ، معماری و هنر آمیخته شده بود. خیلی‌ها در سال‌های ۸۶ که فقط به فرستادن ایمیل‌های گاه‌به‌گاه دیزاین به صندوق ایمیلی معدودی از دوستان ورودی ۸۵ دانش‌گاه هنرم مشغول بودم تا همین آغاز سال ۹۶ ، کم کم روزانه با ایمیل روزنامه یانون‌دیزاین، سیر اینترنتی خودشان در جهان هنر و طراحی را شروع می‌کردند. خیلی‌ها ابراز لطف فراوانی را در این سال‌ها به تیم فعال یانون‌دیزاین ابراز کرده‌اند و همین خیلی‌ها و بسیاری که منتقدانه و تیزبین همیشه ما را مدنظر داشتند، عمده انرژی و انگیزه پیش‌برد حرکت یانون‌دیزاین بودند. 

واقعیت آن است که مسائلی شخصی برای یک‌سالی این حرکت را متوقف کرد... اما عمده انگیزه‌ای که این سال‌ها پشت یانون‌دیزاین بود و اتفاقات خوبی که پیرامون آن در سال‌های گذشته افتاده بود مانع آن می‌شد که به کل یانون‌دیزاین را فراموش کنیم....

ما به امید خدا از امروز یعنی ابتدای اردی‌بهشت ۹۷ دوباره با انگیزه شروع خواهیم کرد. با هم از جهان هنر و طراحی خواهیم دید.... روزانه و پابه‌پای تحولاتی که در پیرامون‌ ماست.

ساعت شیطان؟ / در یانون‌دیزاین

شنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۲، ۰۳:۵۰ ب.ظ

این تنها یک شوخی ست! 

بنا به گزارش سرویس فیدبرنر گوگل، یانون‌دیزاین اکنون دارای ۶۶۶ مشترک ایمیل روزانه یا همان روزنامه یانون‌دیزاین است. این یعنی ساعت شیطان در یانون‌دیزاین! :)

پس لطفا سریع‌تر دوستانی از جان گذشته یاری کنند و با اشتراک ایمیل روزانه یانون‌دیزاین ما را از این عدد شیطانی نجات دهند. D;

سرویس اشتراک ایمیل روزانه یانون‌دیزاین،
بهترین راه برای از دست ندادن هیچ‌یک از مطالب یانون‌دیزاین

-------------------

بعدالتحریر:

خوش‌بختانه کمی بعد از انتشار این پست خطر رفع شد :) و تعداد مشترکین ما چندتایی افزایش یافت. ممنون از دوستان از خودگذشته‌ی خودم.

نظرات (۹)

یانون دیزاین ، سرت به کار خودت باشه ، داری کلاس کارتو میاری پایین... حواستو جمع کن . از ما گفتن بود ......

ششصد و شصت و شش سه تا شش داره

بقالی سر کوچه کشمش داره

به نظر من هم شوخی خوبی نیست. بهتره به این شکل مطرح نشود از طرف شما .  این فضا یک حس خوبی داشته تا الان و منم در همون وهله اول این پست را دوستش نداشتم.

ان شاا.. برسه به 124000هزار........
برخی دوستان خیلی جدی میگیرند......شما جدی نگیرید
به یک دانشجوی تمام وقت با معدل بالا نیاز مندیم.نشنال ترولیسم :)
من هم با دیدن کار های خانم فروهر مخالف نیستم و به خاطر همین هم با این که اون کارها حس خوبی رو به من ندادن نظری ندادم. البته تصمیم داشتم نظر بدم ولی با خوندن کامنتاتون منصرف شدم. با استدلالتون هم موافقم.
اینو کلی گفتم. مصداقی که خواستید رو بیان کردم.
و این پست: شاید تعداد کسانی که مثه من در مورد این پست فکر میکنن کم باشن ولی من این حس رو دارم. شاید نیاز به توضیح نباشه و فقط یه حس باشه یه حس تاریک. 666 هم یه عدده مثه بقیه ی عددا مگر این که بخوایم جور دیگه ای بهش نگاه کنیم. همه چی به دید ما بستگی داره و من از این که یه سری چیزا داره جا میوفته و یک سری مفهوم های خنثی دارن بار دار میشن و بار منفی اینجوری به خودشون میگیرن خوشم نمیاد مخصوصا وقتی که ما هم توی این امر سهیم بشیم. حتی اگه شوخی باشه. یک آن به تصویر این پست و پستای دیگه دقت کنید و مقایسه کنید شاید تفاوتش رو حس کنید.
فکر میکنم شوخی هم توی یانون دیزاین میتونه " شوخی روشن" باشه. مثه پستای دیگه.
من این کار رو رد نمیکنم ولی فکر میکنم این کار با بقیه ی کارها هم خونی نداره. شاید جاش اینجا نباشه همین.
شاید شما این جوری فکر کنید و فقط شوخی بپندارید ولی من همیشه از یانون دیزاین خوشم میومد به خاطر این که برای جذابیت دست به دامن این جور کارها نمیشد و کم تر به جاده خاکی میرف و سعی میشد بیشتر کار تخصصی کنه مصداق این چند روز که کم کم داره حس بدی رو به من میده همین آثار بی محتوای خانم فروهر و این یکی پستتونه.
در هر صورت میشه گفت شما با این کارتون به اونها توجه میکنید و این چیزیه که هدف اون هاست.
اگه بیشتر به شوخیامون دقت کنیم میتونیم ابعاد مختلفی ازش رو ببینیم.
خواهشم اینه که این حرف منو پای تنگ نظری من نذارید. واقعا شخصا از شنیدن و دیدن چیزهای اینجوری خسته شدم وقتی که از همه جا انرژی منفی به آدم سرازیر میشه دوست دارم جایی پیدا بشه که خالی از این جور انرژیها باشه.
البته اختیار یانون دیزاین با شماست و شما مختارید که انتخابتون رو کنید.
موفق باشید.
یانون‌دیزاین:
من بسیار از نظرتون خوش‌حالم  و ممنون فراوان
در مورد پست خانم فروهر به واقع گفتم در یانون‌دیزاین به دنبال چیزهایی هستم که دیدنش رو لازم می دونم. ...... و من لازم می بینم خوب ببینیم دنیای امروز ما رو از دریچه دوربین یا مجرای قلم مو و فرم چه افرادی و چه طور می بینه؟
اگر این ها رو ندیدیم و نشناختیم به نظرم در انتقال معنای صحیح به دنیا و دفع این خطاها ناتوان یا کم‌توان خواهیم بود.
در واقع دیدن اون پست رو در رسالت‌های یانون‌دیزاین می بینم و البته اون پست رو با کامنت بنده بخونین نه فقط صرف تصاویر رو...

اما این پست رو با اون پست یکی نمی کنم
این یک شوخی صرف است و اگر به واقع متوجه بشم درک شوخی از اون عمومیت نداره یقین کنین سریعا حذف خواهد شد....

من در یانون‌دیزاین بنای تفنن یا جلب مخاطب به هر بهانه ای رو ندارم
اما واقعیت اینه که شخصیتی کمی تا قسمتی راحت هستم و شاید قید و بندهای کم‌تری دارم که جامعه هنر و تنفس چندین ساله ام در اون باعث شده.
این به معنای رد کردن خطوط قرمز اصیل نیست. اما خطوط قرمز غیر اصیل کم‌تر دارم یا دوست دارم داشته باشم. مثلا اگر بفهمم این نگاه شما در مخاطب من عام و طبیعیه اتفاقا به خط قرمزی اصیل از این جور کارها دوری خواهم کرد.....

ممنون و ممنون و ممنون از توجه و تذکرتون.... همیشه من رو از تذکر خودتون بهره مند کنین و محرومم نکنین.
بنده اصلا نظر دوست بالا رو قبول ندارم.
تو هیچ زمینه ایی!
بعضی وقتا به بعضی چیزا نباید توجه کرد.
به نظر من شما با این کارِتون دارید به این دیدگاه های پوچ بها میدید.
ازین کار یانون دیزاین خوشم نیومد.
چند روزیه که یانون دیزاین داره از اون روال انرژی بخشش به حاشیه کشیده میشه.
یه جورایی من شخصا چنین حسی دارم "ورود از نور به تاریکی"
مراقب باشید.
این یه نقد دوستانه بود.
یانون‌دیزاین:
این پست یک شوخی صرفه.
امیدوارم دوستان دیگر این طور برداشت نکنند.
اگر به واقع این طور برداشت میشه و این نگاه بین دیگر دوستان هم حس می شه من هم اتفاقا خوشحال می‌شم که به طریق درستی عمل کنم و از امر به معروف دوستان استقبال می‌کنم

اما در مورد رویه چند روز اخیر کمی کاش مصداقی تر بهم بگین. چون واقعا در مرور چند روز اخیر تغییری حس نمی کنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی