یانون دیزاین ... yanondesign

نگاهی روزانه به طراحی و هنر
نشریه‌ی ‌الکترونیکی روزانه؛ جسـتاری در هـنر و طـراحی
مشترک روزنامه یانون‌دیزاین شوید
پس از تکمیل فرآیند ثبت نام، ایمیل دریافتی را تایید نمایید.
تبلیغات

دوباره یانون‌دیزاین

قریب به نه ماه از آخرین پست انتشاری یانون‌دیزاین می‌گذرد! و دقیق‌تر قریب به یک سال از کم فعالیت‌ شدن و خسته‌ شدن یانون‌دیزاین!

یانون‌دیزاین تا پیش از این یک سال، با جامعه بزرگ و علاقه‌مندی از حوزه طراحی ، معماری و هنر آمیخته شده بود. خیلی‌ها در سال‌های ۸۶ که فقط به فرستادن ایمیل‌های گاه‌به‌گاه دیزاین به صندوق ایمیلی معدودی از دوستان ورودی ۸۵ دانش‌گاه هنرم مشغول بودم تا همین آغاز سال ۹۶ ، کم کم روزانه با ایمیل روزنامه یانون‌دیزاین، سیر اینترنتی خودشان در جهان هنر و طراحی را شروع می‌کردند. خیلی‌ها ابراز لطف فراوانی را در این سال‌ها به تیم فعال یانون‌دیزاین ابراز کرده‌اند و همین خیلی‌ها و بسیاری که منتقدانه و تیزبین همیشه ما را مدنظر داشتند، عمده انرژی و انگیزه پیش‌برد حرکت یانون‌دیزاین بودند. 

واقعیت آن است که مسائلی شخصی برای یک‌سالی این حرکت را متوقف کرد... اما عمده انگیزه‌ای که این سال‌ها پشت یانون‌دیزاین بود و اتفاقات خوبی که پیرامون آن در سال‌های گذشته افتاده بود مانع آن می‌شد که به کل یانون‌دیزاین را فراموش کنیم....

ما به امید خدا از امروز یعنی ابتدای اردی‌بهشت ۹۷ دوباره با انگیزه شروع خواهیم کرد. با هم از جهان هنر و طراحی خواهیم دید.... روزانه و پابه‌پای تحولاتی که در پیرامون‌ ماست.

yanondesign Ads

دوشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۰، ۱۱:۳۴ ب.ظ

گویا سایت امروز چند ساعتی down شده بود و البته از دست من هم خارج بود انگار! پست های امروز هم برای همین کم تر از روزهای دیگه ست. خلاصه ببخشید دیگه!
---------

دوستان روز به روز، خبرهایی به بنده می دن که لب کلامش اینه که خدا روشکر یانون دیزاین کم کم داره مخاطب های خودش رو خوب پیدا می کنه. همیشه ازتون خواستم و شما هم تا به حال نه نیاوردین اما برای بار چندم می نویسم : (چون هر بار از نوشتن‌ش خیرهایی رسیده :) و خبرهایی البته)

یانون دیزاین رو به دوستان خودتون معرفی کنین.

این جا می تونه خیلی زودتر از چیزی که فکرش رو می کنیم به محلی برای تضارب آرا پیرامون هنر و پاتوقی لذت بخش اما فکری تبدیل بشه؛ به یاری شما.
------------

حرف آخر این که هزینه های سالانه‌ی یانون‌دیزاین کم کم داره به میزانی می رسه که ممکنه ناچار دوسه تا بنر تبلیغاتی کوچولو سمت راست یا چپ یانون‌دیزاین بگذاریم؛ تا هزینه ها تامین بشه. تو این بخش هم کمک کنین. اگه کسانی هستند که حاضرن در موضوعات مربوط به هنر و طراحی به ما تبلیغ بدن بهمون معرفی کنین.

Advertise-Here-300x300px-final.png (300×300)

این کار واقعا از سر اجباره وگرنه تمام تلاش من تا امروز این بوده که یانون‌دیزاین روند دوستانه و علمی و غیرتجاری خودش رو حفظ کنه.
با این کار البته تجاری نخواهیم شد. فقط به قدر تامین هزینه های جاری و سالانه!

خلاصه عفو کنین باز هم :)
در پناه خدا

نظرات (۱)

  • رسول زاده
  • یانون دیزاین هنوز تازه "یه ساله" شه و اول راهه. تا همین جا هم خوب کار کرده. به نظرم اگه در کنار معرفی طرح های نو، مطالبی که دانشجوای هنر یا کلا اهل هنر به دنبالش هستن تو سایت قرار بگیره و تو سرچ ها مورد توجه قرار بگیره، آمار بازدیدهای روزانه تون خیلی بالا بره. مثلا دانشجوهای هنر اغلب به دنبال هنرمندا یا سبک های خاص هنری خیلی تو اینترنت جستجو می کنن. فکر می کنم اگه اینجا یه مرجع برای اینطور مطالب باشه از تبلیغ هم براتون نفع بیشتری داشته باشه. اگه برای این بخش به نیروی انسانی هم احتیاج باشه، بعد از بهمن میتونید رو کمک ما حساب کنید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی