یانون دیزاین ... yanondesign

نگاهی روزانه به طراحی و هنر
نشریه‌ی ‌الکترونیکی روزانه؛ جسـتاری در هـنر و طـراحی
مشترک روزنامه یانون‌دیزاین شوید
پس از تکمیل فرآیند ثبت نام، ایمیل دریافتی را تایید نمایید.
تبلیغات

دوباره یانون‌دیزاین

قریب به نه ماه از آخرین پست انتشاری یانون‌دیزاین می‌گذرد! و دقیق‌تر قریب به یک سال از کم فعالیت‌ شدن و خسته‌ شدن یانون‌دیزاین!

یانون‌دیزاین تا پیش از این یک سال، با جامعه بزرگ و علاقه‌مندی از حوزه طراحی ، معماری و هنر آمیخته شده بود. خیلی‌ها در سال‌های ۸۶ که فقط به فرستادن ایمیل‌های گاه‌به‌گاه دیزاین به صندوق ایمیلی معدودی از دوستان ورودی ۸۵ دانش‌گاه هنرم مشغول بودم تا همین آغاز سال ۹۶ ، کم کم روزانه با ایمیل روزنامه یانون‌دیزاین، سیر اینترنتی خودشان در جهان هنر و طراحی را شروع می‌کردند. خیلی‌ها ابراز لطف فراوانی را در این سال‌ها به تیم فعال یانون‌دیزاین ابراز کرده‌اند و همین خیلی‌ها و بسیاری که منتقدانه و تیزبین همیشه ما را مدنظر داشتند، عمده انرژی و انگیزه پیش‌برد حرکت یانون‌دیزاین بودند. 

واقعیت آن است که مسائلی شخصی برای یک‌سالی این حرکت را متوقف کرد... اما عمده انگیزه‌ای که این سال‌ها پشت یانون‌دیزاین بود و اتفاقات خوبی که پیرامون آن در سال‌های گذشته افتاده بود مانع آن می‌شد که به کل یانون‌دیزاین را فراموش کنیم....

ما به امید خدا از امروز یعنی ابتدای اردی‌بهشت ۹۷ دوباره با انگیزه شروع خواهیم کرد. با هم از جهان هنر و طراحی خواهیم دید.... روزانه و پابه‌پای تحولاتی که در پیرامون‌ ماست.

this is not a book cave

جمعه, ۱۰ تیر ۱۳۹۰، ۱۲:۰۰ ق.ظ
تا حالا چند بار دیگه هم تو یانون دیزاین اجراهای خوبی رو از این متریال یعنی لوله های مقوایی گذاشتیم.
واقعا متریال خیلی خوبیه ! با ظرفیت های خیلی متنوع
با نورپردازی آبی و سبز شبیه یه نمای از زیر آب و دریا شده...
this is not a book cave
san luis obispo CALIFORNIA
suckerPUNCH: describe your project.
studio400: This Is Not a Book Cave was a collaborative installation that was designed, fabricated, and installed in a period of less than three weeks with the goal of displaying and reading thesis books. Donated cardboard tubes, previously bound for recycling, were cut into predetermined lengths, ranging from less than an inch to four feet then clustered into a series of modules. The arrangement of different modules allowed for variance in form, while simultaneously creating changes in transparency and visual affect.
It is this variance which, taken to extremes, creates visually solid moments of mass, tailored for sitting and reading, while simultaneously reducing mass and thickness to the point of transparency. Position of the viewer becomes integral to the understanding and experience of the installation, an experience defined by seeing and being seen. Upon disassembly, the modules were repurposed as shelving and screens/room dividers.
sP: what or who influenced this project?
studio400: tara donovan, united visual artists, up-cycled materials, caverns
sP: what were you reading/listening to/watching while developing this project?
studio400: julianna barwick, yesterday' s new quintet, subnature by david gissen, borges
sP: whose work is currently on your radar?
studio400: iris van herpen, junya ishigami, david leatherbarrow
Additional credits:
undergraduate thesis studio cal poly san luis obispo
students: Cesar Arias, Cheryl Brodzinsky, Ulysses Carmona, Vincent Cimo, Tracey Coffin, Meghan Fuson, Jonathan Giffin, James Hua, Evan Jaeger, Susan Kim, Susan Lam, Dana Lydon, Neda Nekoui, Oscar Nino, Erika Peel, Paul Ruppert, Shani Sparks, Kenny Train, Jared VanDeusen

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی