یانون دیزاین ... yanondesign

نگاهی روزانه به طراحی و هنر
نشریه‌ی ‌الکترونیکی روزانه؛ جسـتاری در هـنر و طـراحی
مشترک روزنامه یانون‌دیزاین شوید
پس از تکمیل فرآیند ثبت نام، ایمیل دریافتی را تایید نمایید.
تبلیغات

دوباره یانون‌دیزاین

قریب به نه ماه از آخرین پست انتشاری یانون‌دیزاین می‌گذرد! و دقیق‌تر قریب به یک سال از کم فعالیت‌ شدن و خسته‌ شدن یانون‌دیزاین!

یانون‌دیزاین تا پیش از این یک سال، با جامعه بزرگ و علاقه‌مندی از حوزه طراحی ، معماری و هنر آمیخته شده بود. خیلی‌ها در سال‌های ۸۶ که فقط به فرستادن ایمیل‌های گاه‌به‌گاه دیزاین به صندوق ایمیلی معدودی از دوستان ورودی ۸۵ دانش‌گاه هنرم مشغول بودم تا همین آغاز سال ۹۶ ، کم کم روزانه با ایمیل روزنامه یانون‌دیزاین، سیر اینترنتی خودشان در جهان هنر و طراحی را شروع می‌کردند. خیلی‌ها ابراز لطف فراوانی را در این سال‌ها به تیم فعال یانون‌دیزاین ابراز کرده‌اند و همین خیلی‌ها و بسیاری که منتقدانه و تیزبین همیشه ما را مدنظر داشتند، عمده انرژی و انگیزه پیش‌برد حرکت یانون‌دیزاین بودند. 

واقعیت آن است که مسائلی شخصی برای یک‌سالی این حرکت را متوقف کرد... اما عمده انگیزه‌ای که این سال‌ها پشت یانون‌دیزاین بود و اتفاقات خوبی که پیرامون آن در سال‌های گذشته افتاده بود مانع آن می‌شد که به کل یانون‌دیزاین را فراموش کنیم....

ما به امید خدا از امروز یعنی ابتدای اردی‌بهشت ۹۷ دوباره با انگیزه شروع خواهیم کرد. با هم از جهان هنر و طراحی خواهیم دید.... روزانه و پابه‌پای تحولاتی که در پیرامون‌ ماست.

Design is Dead by STUDIOLAV

شنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۰، ۰۳:۵۰ ب.ظ
یه مداد نمادین که به صورت صلیب طراحی شده .
من فکر می کنم اگه معرفت در غرب یافت می شد، دست گرفتن همچین مدادی با بیان روشنی که داره کافی بود تا بشر هر چیزی ننویسه و بر حرکت های قلم‌ش بیش از این ها دقت کنه. بلاخره یه روزی می رسه که می ریم از این خاک.
مرگ چه احساس پرقدرتیه....
Design is Dead by STUDIOLAV

STUDIOLAV's project Design is Dead is an homage to the designer's tool from days of old, a tool that is slowly being replaced by computer software and tablets.
"The pencil has become redundant and widely replaced by software and other computer based tools that form the main mediums for designers to express ideas on every stage of the design process." Now you can "bury" the beloved pencil in your pencil cup "graveyard."
Design is Dead by STUDIOLAV
Design is Dead by STUDIOLAV
Design is Dead by STUDIOLAV
Design is Dead by STUDIOLAV
You can buy one at CultureLabel.
  • یانون دیزاین

مرگ

صلیب

مداد

مشکی

نظرات (۱)

اگه بندی دور پات نباشه که سنگینت کنه، اگه شرمنده اونی نباشی که همه چیت از اونه، اگه بدونی وقتی اون هست تو دیگه نباید نگران چیزی باشی، مرگ فقط یه پروازه و یاد مرگ "شوق پرواز" . خدایا دلهامونو پر از شوق پرواز کن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی