یانون دیزاین ... yanondesign

نگاهی روزانه به طراحی و هنر
نشریه‌ی ‌الکترونیکی روزانه؛ جسـتاری در هـنر و طـراحی
مشترک روزنامه یانون‌دیزاین شوید
پس از تکمیل فرآیند ثبت نام، ایمیل دریافتی را تایید نمایید.
تبلیغات

دوباره یانون‌دیزاین

قریب به نه ماه از آخرین پست انتشاری یانون‌دیزاین می‌گذرد! و دقیق‌تر قریب به یک سال از کم فعالیت‌ شدن و خسته‌ شدن یانون‌دیزاین!

یانون‌دیزاین تا پیش از این یک سال، با جامعه بزرگ و علاقه‌مندی از حوزه طراحی ، معماری و هنر آمیخته شده بود. خیلی‌ها در سال‌های ۸۶ که فقط به فرستادن ایمیل‌های گاه‌به‌گاه دیزاین به صندوق ایمیلی معدودی از دوستان ورودی ۸۵ دانش‌گاه هنرم مشغول بودم تا همین آغاز سال ۹۶ ، کم کم روزانه با ایمیل روزنامه یانون‌دیزاین، سیر اینترنتی خودشان در جهان هنر و طراحی را شروع می‌کردند. خیلی‌ها ابراز لطف فراوانی را در این سال‌ها به تیم فعال یانون‌دیزاین ابراز کرده‌اند و همین خیلی‌ها و بسیاری که منتقدانه و تیزبین همیشه ما را مدنظر داشتند، عمده انرژی و انگیزه پیش‌برد حرکت یانون‌دیزاین بودند. 

واقعیت آن است که مسائلی شخصی برای یک‌سالی این حرکت را متوقف کرد... اما عمده انگیزه‌ای که این سال‌ها پشت یانون‌دیزاین بود و اتفاقات خوبی که پیرامون آن در سال‌های گذشته افتاده بود مانع آن می‌شد که به کل یانون‌دیزاین را فراموش کنیم....

ما به امید خدا از امروز یعنی ابتدای اردی‌بهشت ۹۷ دوباره با انگیزه شروع خواهیم کرد. با هم از جهان هنر و طراحی خواهیم دید.... روزانه و پابه‌پای تحولاتی که در پیرامون‌ ماست.

marco iannicelli: happy tree friend lamp

يكشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۰، ۰۳:۰۰ ب.ظ
خیلی از این اتود خوشم اومد. این که شما نیاز به پرداخت چوب نداشته باشی و در عین حال ساخته‌ای مطلوب و پراحساس (حالا ممکنه برخی‌ از شما بیاین و بگین چه احساسی!!!؟) و از همه مهم‌تر با کارآیی مناسب داشته باشی، این خیلی خوبه.
ما معمولا چوب و متریال‌هایی از این دست رو پرداخت می کنیم تا به چیزی که دل‌مون می خواد برسیم. در یک نگاه این حق ماست! اما در نگاهی دیگه این اسرافه، توهین به طبیعته و ... نمی خوام به تمامه به این نگاه دوم اعتبار بدم اما واقعا اگه بشه با طبیعت اون طور که هست کنار اومد و نیومد، ظلم کردیم در حقش...

'happy tree friend' by marco iannicelli
image © 
pr-aachen photography 
italian designer marco iannicelli has redeveloped the traditional task-light with his project 'happy tree friend'.
the angled lamp is enlarged, moving it from its original place on the office desk to the floor.
to contrast the industrial aesthetic of the metal, bolts and springs, the main rods are replaced with tree branches.
although the prototype is done with birch, the product will be available in robinia and maple, changing the texture and color of the product.

lamp in different positions
image © pr-aachen photography 


light in use
image © pr-aachen photography

details
image © pr-aachen photography

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی