یانون دیزاین ... yanondesign

نگاهی روزانه به طراحی و هنر
نشریه‌ی ‌الکترونیکی روزانه؛ جسـتاری در هـنر و طـراحی
مشترک روزنامه یانون‌دیزاین شوید
پس از تکمیل فرآیند ثبت نام، ایمیل دریافتی را تایید نمایید.
تبلیغات

دوباره یانون‌دیزاین

قریب به نه ماه از آخرین پست انتشاری یانون‌دیزاین می‌گذرد! و دقیق‌تر قریب به یک سال از کم فعالیت‌ شدن و خسته‌ شدن یانون‌دیزاین!

یانون‌دیزاین تا پیش از این یک سال، با جامعه بزرگ و علاقه‌مندی از حوزه طراحی ، معماری و هنر آمیخته شده بود. خیلی‌ها در سال‌های ۸۶ که فقط به فرستادن ایمیل‌های گاه‌به‌گاه دیزاین به صندوق ایمیلی معدودی از دوستان ورودی ۸۵ دانش‌گاه هنرم مشغول بودم تا همین آغاز سال ۹۶ ، کم کم روزانه با ایمیل روزنامه یانون‌دیزاین، سیر اینترنتی خودشان در جهان هنر و طراحی را شروع می‌کردند. خیلی‌ها ابراز لطف فراوانی را در این سال‌ها به تیم فعال یانون‌دیزاین ابراز کرده‌اند و همین خیلی‌ها و بسیاری که منتقدانه و تیزبین همیشه ما را مدنظر داشتند، عمده انرژی و انگیزه پیش‌برد حرکت یانون‌دیزاین بودند. 

واقعیت آن است که مسائلی شخصی برای یک‌سالی این حرکت را متوقف کرد... اما عمده انگیزه‌ای که این سال‌ها پشت یانون‌دیزاین بود و اتفاقات خوبی که پیرامون آن در سال‌های گذشته افتاده بود مانع آن می‌شد که به کل یانون‌دیزاین را فراموش کنیم....

ما به امید خدا از امروز یعنی ابتدای اردی‌بهشت ۹۷ دوباره با انگیزه شروع خواهیم کرد. با هم از جهان هنر و طراحی خواهیم دید.... روزانه و پابه‌پای تحولاتی که در پیرامون‌ ماست.

little printer by BERG

چهارشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۰، ۱۰:۲۸ ب.ظ

استودیوی BERG گرفته ایده‌ای داده که گویا خیلی هم مورد استقبال بنگاه‌های بزرگ تجاری فرهنگی قرار گرفته.

ایده اینه: یه پرینتر کوچک خندان که هر روز دو بار با خنده شروع می کنه و روزنامه‌ای کوچک رو با توجه به علاقه‌هایی که به نرم‌افزارش -توسط موبایلتون- دادین، از محتویات اینترنت می گیره و براتون چاپ می کنه و بیرون می ده. همه فرآیند چاپش هم با حرارت دادن رول کاغذ مخصوصی بدون استفاده از جوهر انجام می شه.
راستش رو بخواین من هم مانند استودیوی برگ اعتقاد دارم عصر کاغذ هیچ وقت تموم نمی شه. و هیچ وقت دیجیتال نمی تونه به تمامه جای کاغذ رو بگیره؛ هرچند خیلی نقش ش رو به حاشیه برده باشه :)


'little printer' by BERG
london-based design studio BERG has developed  'little printer', a compact, inkless, thermal printer which can produce receipt-sized miniature newspapers, notes, or images directly from a cellular device.
through the custom-designed BERG cloud program, the printer connects wirelessly to any smartphone with zero configuration. 'little printer' itself is constructed from a high-gloss injected moulded plastic with a brushed steel faceplate, intended to hold the paper and thus framing each delivery as it prints.
the 'little printer' has the potential to print documents from ARUPfoursquaregooglethe guardian and nike. users can also set and manage subscriptions for the device, so that data is automatically printed at prespecified times of day.

google calendar stores schedules, including birthday reminders

due to the subscription feature of the little printer, the user may wake up to their news and other updates having already printed

users may choose from a variety of subjects on arup, from art to architecture to typography to butterflies.

the user may print their friends' check-ins on foursquare

video of the 'little printer'

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی