یانون دیزاین ... yanondesign

نگاهی روزانه به طراحی و هنر
نشریه‌ی ‌الکترونیکی روزانه؛ جسـتاری در هـنر و طـراحی
مشترک روزنامه یانون‌دیزاین شوید
پس از تکمیل فرآیند ثبت نام، ایمیل دریافتی را تایید نمایید.
تبلیغات

دوباره یانون‌دیزاین

قریب به نه ماه از آخرین پست انتشاری یانون‌دیزاین می‌گذرد! و دقیق‌تر قریب به یک سال از کم فعالیت‌ شدن و خسته‌ شدن یانون‌دیزاین!

یانون‌دیزاین تا پیش از این یک سال، با جامعه بزرگ و علاقه‌مندی از حوزه طراحی ، معماری و هنر آمیخته شده بود. خیلی‌ها در سال‌های ۸۶ که فقط به فرستادن ایمیل‌های گاه‌به‌گاه دیزاین به صندوق ایمیلی معدودی از دوستان ورودی ۸۵ دانش‌گاه هنرم مشغول بودم تا همین آغاز سال ۹۶ ، کم کم روزانه با ایمیل روزنامه یانون‌دیزاین، سیر اینترنتی خودشان در جهان هنر و طراحی را شروع می‌کردند. خیلی‌ها ابراز لطف فراوانی را در این سال‌ها به تیم فعال یانون‌دیزاین ابراز کرده‌اند و همین خیلی‌ها و بسیاری که منتقدانه و تیزبین همیشه ما را مدنظر داشتند، عمده انرژی و انگیزه پیش‌برد حرکت یانون‌دیزاین بودند. 

واقعیت آن است که مسائلی شخصی برای یک‌سالی این حرکت را متوقف کرد... اما عمده انگیزه‌ای که این سال‌ها پشت یانون‌دیزاین بود و اتفاقات خوبی که پیرامون آن در سال‌های گذشته افتاده بود مانع آن می‌شد که به کل یانون‌دیزاین را فراموش کنیم....

ما به امید خدا از امروز یعنی ابتدای اردی‌بهشت ۹۷ دوباره با انگیزه شروع خواهیم کرد. با هم از جهان هنر و طراحی خواهیم دید.... روزانه و پابه‌پای تحولاتی که در پیرامون‌ ماست.

Game Over

دوشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۰، ۰۳:۴۲ ب.ظ

این قطعه کوتاه ویدیویی رو تنه به دلیل انتخاب نماهای خوب، تدوین عالی و صدا و ریتم تاثیرگذارش این جا می گذارم و به موضوعش کار خاصی نداشتم.
قطعه فیلم کوتاه ، بدون هیچ دیالوگی و حتی سناریوی روشنی و تنها به مدد همین قدرت بیان تصویری، قطعه فیلمی موفق از آب دراومده.

در قطعه های کوتاه ویدیویی که برخی دوستان فراخوان مناسبت‌های ملی و مذهبی می سازن و روی وب می گذارن، معمولا نقص‌های جدی تدوین و ریتم و انتخاب صحنه ها و صداگذاری وجود داره و بی شک دیدن نمونه های خوب به لحاظ فنی، می تونه دوستان رو کمک کنه به کارهای قوی تر.


Après l’impressionnante vidéo Images Can Shock, le français Gioacchino Petronicce a pu réaliser cette courte vidéo indépendante pour les Pix’n'Love Editions. Visuellement réussi, cette création courte et rythmée sur le son est à découvrir dans la suite.
game-over7
game-over6a
game-over5
game-over3
game-over2
game-over1

       

نظرات (۱)

یاد فیلم بمان stay افتادم
که سه ثانیه آخر زندگی یه آدم رو که داشت می مرد موضوع فیلم کرده بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی