حرکتهای سریع قلم مو و محو کردن جوهر در تصویرپردازی و نقاشی سنتی چین و ژاپن با مستحکم شدن آیین های رمزی و به خصوص آیین بودایی ذن در چین و بعد از اون انتشار اون در ژاپن خیلی متداول بوده و به نوعی تمرین و ممارست معنوی برای رسیدن به بیشترین القای معنا از طریق کمترین تلاشها خودآگاه به حساب میامده.
Rola Chang با کاربرد خوب و حرفه ای این گونه حرکات تصویرسازی های فوقالعاده پربیان و احساسی رو البته با نگاهی کمیک و امروزی خلق می کنه که گرچه معرفت شاعرانه ای رو متبادر نمی کنه مانند نمونه های سنتی اما قدرت بیانش رو از اون ها به میراث برده.