یانون دیزاین ... yanondesign

نگاهی روزانه به طراحی و هنر
نشریه‌ی ‌الکترونیکی روزانه؛ جسـتاری در هـنر و طـراحی
مشترک روزنامه یانون‌دیزاین شوید
پس از تکمیل فرآیند ثبت نام، ایمیل دریافتی را تایید نمایید.
تبلیغات

دوباره یانون‌دیزاین

قریب به نه ماه از آخرین پست انتشاری یانون‌دیزاین می‌گذرد! و دقیق‌تر قریب به یک سال از کم فعالیت‌ شدن و خسته‌ شدن یانون‌دیزاین!

یانون‌دیزاین تا پیش از این یک سال، با جامعه بزرگ و علاقه‌مندی از حوزه طراحی ، معماری و هنر آمیخته شده بود. خیلی‌ها در سال‌های ۸۶ که فقط به فرستادن ایمیل‌های گاه‌به‌گاه دیزاین به صندوق ایمیلی معدودی از دوستان ورودی ۸۵ دانش‌گاه هنرم مشغول بودم تا همین آغاز سال ۹۶ ، کم کم روزانه با ایمیل روزنامه یانون‌دیزاین، سیر اینترنتی خودشان در جهان هنر و طراحی را شروع می‌کردند. خیلی‌ها ابراز لطف فراوانی را در این سال‌ها به تیم فعال یانون‌دیزاین ابراز کرده‌اند و همین خیلی‌ها و بسیاری که منتقدانه و تیزبین همیشه ما را مدنظر داشتند، عمده انرژی و انگیزه پیش‌برد حرکت یانون‌دیزاین بودند. 

واقعیت آن است که مسائلی شخصی برای یک‌سالی این حرکت را متوقف کرد... اما عمده انگیزه‌ای که این سال‌ها پشت یانون‌دیزاین بود و اتفاقات خوبی که پیرامون آن در سال‌های گذشته افتاده بود مانع آن می‌شد که به کل یانون‌دیزاین را فراموش کنیم....

ما به امید خدا از امروز یعنی ابتدای اردی‌بهشت ۹۷ دوباره با انگیزه شروع خواهیم کرد. با هم از جهان هنر و طراحی خواهیم دید.... روزانه و پابه‌پای تحولاتی که در پیرامون‌ ماست.

فرودگاه‌های بین‌المللی از بالا / جفری میلستین

شنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۲، ۰۷:۳۹ ب.ظ

سایت فرودگاه‌های بزرگ معمولا خیلی متنوع و قدرت‌مند و جذابه. و چون در لحظه فرود و صعود هواپیما هم توسط مسافرین درک می‌شه طراح‌ها لازمه به تصویر ذهنی که در ذهن مخاطب می‌سازن توجه کنن. این تنوع و جذابیت به دلیل تنوع ساخته‌های بشری در اون‌ها و ابعاد نامتعارف سازه‌های فرودگاهی و ترکیب‌های پیچیده‌ای که به دلیل روابط خاص فرودگاهی که بین اون‌ها حاکمه هست.

تصاویر زیر توسط جفری میلستین از بالا از یکی از مهم‌ترین فرودگاه‌های بین‌المللی و مشهور دنیا یعنی فرودگاه عظیم جان اف کندی نیویورک گرفته شده

air view jeffreymilsteinflying Powerful Aerial Photography of International Airports by Jeffrey Milstein

Always good to have a perspective on things! Photographer and former Berkeley architecture student Jeffrey Milstein illustrates this in his numerous artworks with a predominant aviation theme. His recent exhibition featured intriguing photography of flying commercial aircrafts captured from beneath. This new series stays true to the theme, yet captures striking aerial images of famous airports, such as Newark Liberty International Airport (first two shots) and JFK International Airport (the following photos of the post).

airport jeffreymilsteinflying Powerful Aerial Photography of International Airports by Jeffrey Milstein

From above, the airports showcase more than their practical nature. Jeffrey Milstein describes these works as revealing “the patterns, layering and complexity of cities, and the circulation patterns for travel, such as waterways, roads, and airports that grow organically over time much like a living organism.” We like this unexpected approach of finding artistic meaning to an unconventional public space. How would you comment on the photos below?

airport view jeffreymilsteinflying Powerful Aerial Photography of International Airports by Jeffrey Milstein

jeffreymilsteinflying4 Powerful Aerial Photography of International Airports by Jeffrey Milstein

jeffreymilsteinflying5 Powerful Aerial Photography of International Airports by Jeffrey Milstein

jeffreymilsteinflying6 Powerful Aerial Photography of International Airports by Jeffrey Milstein

jeffreymilsteinflying7 Powerful Aerial Photography of International Airports by Jeffrey Milstein

jeffreymilsteinflying8 Powerful Aerial Photography of International Airports by Jeffrey Milstein

jeffreymilsteinflying9 Powerful Aerial Photography of International Airports by Jeffrey Milstein

jeffreymilsteinflying10 Powerful Aerial Photography of International Airports by Jeffrey Milstein

[ طرح انتخاب شده از : Featureshoot ]

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی