یانون دیزاین ... yanondesign

نگاهی روزانه به طراحی و هنر
نشریه‌ی ‌الکترونیکی روزانه؛ جسـتاری در هـنر و طـراحی
مشترک روزنامه یانون‌دیزاین شوید
پس از تکمیل فرآیند ثبت نام، ایمیل دریافتی را تایید نمایید.
تبلیغات

دوباره یانون‌دیزاین

قریب به نه ماه از آخرین پست انتشاری یانون‌دیزاین می‌گذرد! و دقیق‌تر قریب به یک سال از کم فعالیت‌ شدن و خسته‌ شدن یانون‌دیزاین!

یانون‌دیزاین تا پیش از این یک سال، با جامعه بزرگ و علاقه‌مندی از حوزه طراحی ، معماری و هنر آمیخته شده بود. خیلی‌ها در سال‌های ۸۶ که فقط به فرستادن ایمیل‌های گاه‌به‌گاه دیزاین به صندوق ایمیلی معدودی از دوستان ورودی ۸۵ دانش‌گاه هنرم مشغول بودم تا همین آغاز سال ۹۶ ، کم کم روزانه با ایمیل روزنامه یانون‌دیزاین، سیر اینترنتی خودشان در جهان هنر و طراحی را شروع می‌کردند. خیلی‌ها ابراز لطف فراوانی را در این سال‌ها به تیم فعال یانون‌دیزاین ابراز کرده‌اند و همین خیلی‌ها و بسیاری که منتقدانه و تیزبین همیشه ما را مدنظر داشتند، عمده انرژی و انگیزه پیش‌برد حرکت یانون‌دیزاین بودند. 

واقعیت آن است که مسائلی شخصی برای یک‌سالی این حرکت را متوقف کرد... اما عمده انگیزه‌ای که این سال‌ها پشت یانون‌دیزاین بود و اتفاقات خوبی که پیرامون آن در سال‌های گذشته افتاده بود مانع آن می‌شد که به کل یانون‌دیزاین را فراموش کنیم....

ما به امید خدا از امروز یعنی ابتدای اردی‌بهشت ۹۷ دوباره با انگیزه شروع خواهیم کرد. با هم از جهان هنر و طراحی خواهیم دید.... روزانه و پابه‌پای تحولاتی که در پیرامون‌ ماست.

پوستر حلقه هنر ۱۲ ؛ ۳ مهرماه ۱۳۹۲

سه شنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۲، ۰۶:۵۶ ب.ظ

جلسه دوازدهم حلقه هنر این بار با گفتاری معماری و آثاری گرافیکی در موضوع دفاع مقدس

فقط حواس‌تان باشد جلسه ساعت ۴ تا ۶ بعدظهر خواهد بود (به ساعت جدید)

برنامه جلسه دوازدهم حلقه هنر چهارشنبه سوم مهرماه ۹۲ یعنی اولین جلسه در سال تحصیلی جدید دانش‌گاه‌ها و هم‌زمان با هفته دفاع مقدس به شرح زیر خواهد بود:

نمایش مجموعه بیلبوردهای شهری «جای شهدا خالی نیست» و چند مجموعه دیگر از آتلیه سه‌درچهار به همراه تحلیل و گفت‌گو پیرامون آثار 

و گفتار تخصصی از استودیو پنجاوهفت با عنوان «معماری مسجدهای ما؛ چالشی در اصول طراحی مسجد» به همراه پرسش و پاسخ 

اولین جلسه حلقه هنر در سال دانش‌گاهی جدید است و اتفاقا با هفته دفاع مقدس هم متقارن شده است. سعی شده است تا موضوع بخش ارائه اثر نیز با مناسبت و ایام تناسب داشته باشد. از آن‌جا که جلسه در تقارن با آغاز سال تحصیلی است انتظار شرکت و حضور دانش‌جویان هنر و علاقه‌مندان تازه‌وارد به جمع حلقه هنر انتظار بی‌جایی نیست. 

به همین دلیل اطلاع‌رسانی این جلسه را از جانب تک تک دوست‌داران حلقه هنر ضروری می‌دانیم و امید داریم که حرکت حلقه هنر با سرعت بیش‌تر و بسط دامنه مخاطبین خود مواجه گردد. پس به دوستان و علاقه‌مندان هم اطلاع بدهید.

شرکت برای عموم در جلسات حلقه هنر آزاد است. 

زمان جلسه دوازدهم: چهارشنبه ۳ مهرماه ۱۳۹۲؛ ساعت ۴ الی ۶ بعدظهر

مکان: پردیس هنرهای کاربردی دانش‌گاه هنر، سالن فارابی

نظرات (۲)

بله، اگر بخاید با اذان تداخل نکنه به نظر میرسه زمان به‏تری وجود نداره.
یانون‌دیزاین:
ممنون از لطف‌ت فرزین جان
حالا شاید هم بروبچه‌های مرتبط با موضوع و علاقه‌مند بتونن این اول سال تحصیلی یک ساعتی زودتر کلاس‌شون رو تعطیل کنن و به جلسه برسونن خودشون رو.....
یک روز که هزار روز نمی شه :))
یک نظر: احتمالا عده‏ای چهارشنبه‏‏ها در این ساعات کلاس داشته باشند یا سر کار باشند. خود من هم در این ساعت‏ها 50 کیلومتر دورتر، سر کلاس خواهم بود احتمالا! بنابراین اگر کمی عقب‏تر بیفته شاید به‏‏تر باشه.
یانون‌دیزاین:
مشکل تداخل زمانی با ساعت اذان و غروب آفتابه. 
نظر شما چیه؟ 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی