یانون دیزاین ... yanondesign

نگاهی روزانه به طراحی و هنر
نشریه‌ی ‌الکترونیکی روزانه؛ جسـتاری در هـنر و طـراحی
مشترک روزنامه یانون‌دیزاین شوید
پس از تکمیل فرآیند ثبت نام، ایمیل دریافتی را تایید نمایید.
تبلیغات

دوباره یانون‌دیزاین

قریب به نه ماه از آخرین پست انتشاری یانون‌دیزاین می‌گذرد! و دقیق‌تر قریب به یک سال از کم فعالیت‌ شدن و خسته‌ شدن یانون‌دیزاین!

یانون‌دیزاین تا پیش از این یک سال، با جامعه بزرگ و علاقه‌مندی از حوزه طراحی ، معماری و هنر آمیخته شده بود. خیلی‌ها در سال‌های ۸۶ که فقط به فرستادن ایمیل‌های گاه‌به‌گاه دیزاین به صندوق ایمیلی معدودی از دوستان ورودی ۸۵ دانش‌گاه هنرم مشغول بودم تا همین آغاز سال ۹۶ ، کم کم روزانه با ایمیل روزنامه یانون‌دیزاین، سیر اینترنتی خودشان در جهان هنر و طراحی را شروع می‌کردند. خیلی‌ها ابراز لطف فراوانی را در این سال‌ها به تیم فعال یانون‌دیزاین ابراز کرده‌اند و همین خیلی‌ها و بسیاری که منتقدانه و تیزبین همیشه ما را مدنظر داشتند، عمده انرژی و انگیزه پیش‌برد حرکت یانون‌دیزاین بودند. 

واقعیت آن است که مسائلی شخصی برای یک‌سالی این حرکت را متوقف کرد... اما عمده انگیزه‌ای که این سال‌ها پشت یانون‌دیزاین بود و اتفاقات خوبی که پیرامون آن در سال‌های گذشته افتاده بود مانع آن می‌شد که به کل یانون‌دیزاین را فراموش کنیم....

ما به امید خدا از امروز یعنی ابتدای اردی‌بهشت ۹۷ دوباره با انگیزه شروع خواهیم کرد. با هم از جهان هنر و طراحی خواهیم دید.... روزانه و پابه‌پای تحولاتی که در پیرامون‌ ماست.

Magic Moutain

جمعه, ۱۱ آذر ۱۳۹۰، ۰۴:۳۴ ب.ظ

 یک پل عابر پیاده‌ی نمادین که به وسیله‌ی مسیر طبقه طبقه‌ش و پله دارش شما رو به تجربه‌ی سفری هوایی از جنس تجربه های ترن های هوایی شهربازی ها می بره!

درسته ایده ایه و تنها ایده ای و دردی دوا نمی کنه از کار بشر یا معرفتی نمی ریزه به کام اون، اما به عنوان یه تجربه بازی گونه در دل یک پارک و یک اثر هنری و مبدعانه می شه پذیرفتش!

Voici cette installation “Magic Mountain” dans le parc de la ville de Duisburg par Heike Mutter et Ulrich Genth. Une expérience de montagnes russes avec une structure qui permet aux visiteurs de se promener à la manière d’un rollercoaster, sur plus de 220 mètres de long.
rollercoaster01
rollercoaster02
rollercoaster03
rollercoaster04
rollercoaster05
rollercoaster06
rollercoaster07
rollercoaster09
rollercoaster10
rollercoaster11
           

نظرات (۴)

  • از دوستان
  • البته چرخش دقیقا 360 درجه ست. کاش می شد امتحانش کرد
    گویا اصلا همین چالش کاره! :) تحریک می شین که از اون قسمت رد بشین و البته به نظرم تهمیداتی هم برای رد شدن به سختی از اون چرخش 180 درجه تعبیه شده.
    ولی خب هر کسی احتمالا نمی ره اون جا رو
    البته این ها رو از عکس ها متوجه می شیم وگرنه ممکنه واقع چیز دیگه ای باشه
    اون قسمتی که یه دور کامل میزنه چی میشه؟ آدما برعکس راه میرن یا چی؟:)‏
  • رسول زاده
  • یاد اونایی می افتم که کلی خرج خورد و خوراک می کنن و سفرهای آنچنانی؛ بعدش هم چند میلیون ترد میل و به زور لاغر کردن ها!!! خوب چه کاریه؟
    حیف این تپه به این خوشگلی نیست، قدم بزنید و لذت ببرید از این طبیعت!!م

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی