یانون دیزاین ... yanondesign

نگاهی روزانه به طراحی و هنر
نشریه‌ی ‌الکترونیکی روزانه؛ جسـتاری در هـنر و طـراحی
مشترک روزنامه یانون‌دیزاین شوید
پس از تکمیل فرآیند ثبت نام، ایمیل دریافتی را تایید نمایید.
تبلیغات

دوباره یانون‌دیزاین

قریب به نه ماه از آخرین پست انتشاری یانون‌دیزاین می‌گذرد! و دقیق‌تر قریب به یک سال از کم فعالیت‌ شدن و خسته‌ شدن یانون‌دیزاین!

یانون‌دیزاین تا پیش از این یک سال، با جامعه بزرگ و علاقه‌مندی از حوزه طراحی ، معماری و هنر آمیخته شده بود. خیلی‌ها در سال‌های ۸۶ که فقط به فرستادن ایمیل‌های گاه‌به‌گاه دیزاین به صندوق ایمیلی معدودی از دوستان ورودی ۸۵ دانش‌گاه هنرم مشغول بودم تا همین آغاز سال ۹۶ ، کم کم روزانه با ایمیل روزنامه یانون‌دیزاین، سیر اینترنتی خودشان در جهان هنر و طراحی را شروع می‌کردند. خیلی‌ها ابراز لطف فراوانی را در این سال‌ها به تیم فعال یانون‌دیزاین ابراز کرده‌اند و همین خیلی‌ها و بسیاری که منتقدانه و تیزبین همیشه ما را مدنظر داشتند، عمده انرژی و انگیزه پیش‌برد حرکت یانون‌دیزاین بودند. 

واقعیت آن است که مسائلی شخصی برای یک‌سالی این حرکت را متوقف کرد... اما عمده انگیزه‌ای که این سال‌ها پشت یانون‌دیزاین بود و اتفاقات خوبی که پیرامون آن در سال‌های گذشته افتاده بود مانع آن می‌شد که به کل یانون‌دیزاین را فراموش کنیم....

ما به امید خدا از امروز یعنی ابتدای اردی‌بهشت ۹۷ دوباره با انگیزه شروع خواهیم کرد. با هم از جهان هنر و طراحی خواهیم دید.... روزانه و پابه‌پای تحولاتی که در پیرامون‌ ماست.

تبلیغات در یانون‌دیزاین

پنجشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۸:۳۶ ب.ظ

مدت‌ها پیش درست زمانی که یانون‌دیزاین در حال بزرگ‌تر شدن بود و اولین هزینه‌ها و مخارج‌ش داشت به چشم می‌اومد، یک صفحه با عنوان «حمایت از یانون دیزاین» و یک حساب بانکی بازکردم و در آن صفحه نوشتم :

بنا دارم تا هزینه های جاری و آینده‌ی این حرکت رو از راه  کمک‌های مالی اندک اما هرازچندگاهی و ممتد شما تامین کنم!

انصافا هم در این سال‌ گذشته برخی مخارج جانبی یانون‌دیزاین نظیر هزینه هاست و دامنه از همین کمک‌های گاه‌به‌گاه برخی دوستان یانون‌دیزاین تامین شد. 

اما واقع امر اون بود که این جور حرکت‌ها هنوز در کشور ما پا نگرفته. و واقعیت اونه که فرهنگ Donate (نوعی وقف یا کمک مالی به یک رخ‌داد) اون هم در امور فرهنگی و غیراقتصادی اصلا جانیافتاده.

به هر تقدیر علاوه بر اون که تامین هزینه‌های جنبی یانون‌دیزاین از عهده اون نوع کمک‌ها انگار خارجه، برخی دوستانم هم در این مدت بارها اشکال گرفتند که این طور کمک‌خواستن‌ها صورت خوبی نداره و چه و چه .... 

خلاصه

از این پس قرار دارم در کنار فعال بودن راه کمک و هم‌کاری مالی برای نگه‌داشت حرکت یانون‌دیزاینی،

آگهی‌های مرتبط با طراحی و هنر نیز در یانون‌دیزاین قبول کنم.

دوستان به زودی با محل نمایش آگهی‌ها و صفحه‌ی توضیحات مربوط به اون‌ها و راه تماسی برای تعیین هزینه ماهانه آگهی‌ها در یانون‌دیزاین مواجه خواهند بود.

دوستان من که این مدت هم تنها با کمک و هم‌راهی شما یانون‌دیزاین پابرجامونده! می‌تونین برای کمک هرچه بیشتر به یانون‌دیزاین حتی اگر خودتون جریان یا سایت یا شرکت یا نمایشگاه یا ... برای تبلیغ در یک سایت هنری ندارین، کسانی که ممکنه مخاطب این نوع آگهی‌دادن باشند رو به سمت یانون‌دیزاین معرفی کنین....

ممنون

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی