یانون دیزاین ... yanondesign

نگاهی روزانه به طراحی و هنر
نشریه‌ی ‌الکترونیکی روزانه؛ جسـتاری در هـنر و طـراحی
مشترک روزنامه یانون‌دیزاین شوید
پس از تکمیل فرآیند ثبت نام، ایمیل دریافتی را تایید نمایید.
تبلیغات

دوباره یانون‌دیزاین

قریب به نه ماه از آخرین پست انتشاری یانون‌دیزاین می‌گذرد! و دقیق‌تر قریب به یک سال از کم فعالیت‌ شدن و خسته‌ شدن یانون‌دیزاین!

یانون‌دیزاین تا پیش از این یک سال، با جامعه بزرگ و علاقه‌مندی از حوزه طراحی ، معماری و هنر آمیخته شده بود. خیلی‌ها در سال‌های ۸۶ که فقط به فرستادن ایمیل‌های گاه‌به‌گاه دیزاین به صندوق ایمیلی معدودی از دوستان ورودی ۸۵ دانش‌گاه هنرم مشغول بودم تا همین آغاز سال ۹۶ ، کم کم روزانه با ایمیل روزنامه یانون‌دیزاین، سیر اینترنتی خودشان در جهان هنر و طراحی را شروع می‌کردند. خیلی‌ها ابراز لطف فراوانی را در این سال‌ها به تیم فعال یانون‌دیزاین ابراز کرده‌اند و همین خیلی‌ها و بسیاری که منتقدانه و تیزبین همیشه ما را مدنظر داشتند، عمده انرژی و انگیزه پیش‌برد حرکت یانون‌دیزاین بودند. 

واقعیت آن است که مسائلی شخصی برای یک‌سالی این حرکت را متوقف کرد... اما عمده انگیزه‌ای که این سال‌ها پشت یانون‌دیزاین بود و اتفاقات خوبی که پیرامون آن در سال‌های گذشته افتاده بود مانع آن می‌شد که به کل یانون‌دیزاین را فراموش کنیم....

ما به امید خدا از امروز یعنی ابتدای اردی‌بهشت ۹۷ دوباره با انگیزه شروع خواهیم کرد. با هم از جهان هنر و طراحی خواهیم دید.... روزانه و پابه‌پای تحولاتی که در پیرامون‌ ماست.

philip karlberg: pin art - celebrity portraits for plaza

دوشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۱، ۱۱:۰۶ ب.ظ

تصویرسازی کنید!


jackie O wearing burberry sunglasses from 'pin art' by philip karlberg, 2012
all images courtesy the artist
designboom has been sent the newest project by swedish photographer philip karlberg. the artist has painstakingly arranged over a thousand wooden pegs on several boards complemented by strategic lighting in order to hint at the faces of well known public figures wearing sunglasses typical to their dress in his new series 'pin art'. each of the peg-in-hole pieces pictures the likeliness of several famous faces including karl lagerfeldt, john belushi, jackie O, johnny depp, lady gaga, and steve mcqueen wearing contemporary frames upon their wooden visage for plaza magazine. the artist says of his time-intensive project, 'it was a real challenge to sculpt the faces of some classic wearers of sunglasses. it took me six days to shoot the six faces and around 1,200 sticks were used'.

johnny depp in armani sunglasses

lsteve mcqueen in persol sunglasses

lady gaga in yves saint laurent sunglasses

karl lagerfeldt in dior homme sunglasses

john belushi in ray ban sunglasses

looking from a side perspective at one of the pin-formed pieces

each of the ''pin art' pieces easily uphold the contemporary sunglass frames

looking down on the set for the lady gaga piece

a back perspective of the jackie o installation

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی