یانون دیزاین ... yanondesign

نگاهی روزانه به طراحی و هنر
نشریه‌ی ‌الکترونیکی روزانه؛ جسـتاری در هـنر و طـراحی
مشترک روزنامه یانون‌دیزاین شوید
پس از تکمیل فرآیند ثبت نام، ایمیل دریافتی را تایید نمایید.
تبلیغات

دوباره یانون‌دیزاین

قریب به نه ماه از آخرین پست انتشاری یانون‌دیزاین می‌گذرد! و دقیق‌تر قریب به یک سال از کم فعالیت‌ شدن و خسته‌ شدن یانون‌دیزاین!

یانون‌دیزاین تا پیش از این یک سال، با جامعه بزرگ و علاقه‌مندی از حوزه طراحی ، معماری و هنر آمیخته شده بود. خیلی‌ها در سال‌های ۸۶ که فقط به فرستادن ایمیل‌های گاه‌به‌گاه دیزاین به صندوق ایمیلی معدودی از دوستان ورودی ۸۵ دانش‌گاه هنرم مشغول بودم تا همین آغاز سال ۹۶ ، کم کم روزانه با ایمیل روزنامه یانون‌دیزاین، سیر اینترنتی خودشان در جهان هنر و طراحی را شروع می‌کردند. خیلی‌ها ابراز لطف فراوانی را در این سال‌ها به تیم فعال یانون‌دیزاین ابراز کرده‌اند و همین خیلی‌ها و بسیاری که منتقدانه و تیزبین همیشه ما را مدنظر داشتند، عمده انرژی و انگیزه پیش‌برد حرکت یانون‌دیزاین بودند. 

واقعیت آن است که مسائلی شخصی برای یک‌سالی این حرکت را متوقف کرد... اما عمده انگیزه‌ای که این سال‌ها پشت یانون‌دیزاین بود و اتفاقات خوبی که پیرامون آن در سال‌های گذشته افتاده بود مانع آن می‌شد که به کل یانون‌دیزاین را فراموش کنیم....

ما به امید خدا از امروز یعنی ابتدای اردی‌بهشت ۹۷ دوباره با انگیزه شروع خواهیم کرد. با هم از جهان هنر و طراحی خواهیم دید.... روزانه و پابه‌پای تحولاتی که در پیرامون‌ ماست.

تپه‌های بستان آباد / حمیده زبردست

يكشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۲، ۰۸:۴۷ ب.ظ

بعد از دیدن تصاویری باشکوه از کوهستان ژانگی دانکسیا / چین در یانون‌دیزاین یکی از خوانند‌ه‌گان خوب یانون‌دیزاین، خانم حمیده زبردست برای ما تصاویری از تپه‌های اطراف بستان آباد در مسیر اتوبان تهران تبریز فرستادند که خودشان در فروردین ماه امسال گرفته بودند. وسعت بسیار زیاد منطقه و زیبایی بی‌نظیر تپه‌ها حتی با وجود عکاسی گذری و در حین رانندگی به خوبی مشخص است.

واقعا ایران عریز در خود جهانی را جای داده است. کافی‌ست از خانه‌های کوچک خودمان بیرون بزنیم و زیبایی‌های جهان ایرانی را نظاره کنیم. یانون‌دیزاین خوش‌حال می‌شود پنجره‌ای برای نمایش مجموعه‌هایی از تصاویر طبیعی ایران زمینی باشد که شما در سفرهای مختلف‌تان گرفته اید. 

نظرات (۳)

از عکاس خوش ذوق خانم حمیده زبردست سپاسگزارم. خداوند متعال با قدرت لایزال خود در این منطقه نقاشی های بسیار زیبایی آفریده و من مسافر هر هفته ای این مسیر  هستم. این تپه های زیبا از 45 کیلومتری تبریز بطرف تهران شروع و تا کیلومتر  170 ادامه پیدا می کند( از بستان آباد تا نزدیکی های میانه )
سلام عالی بود توی این 4-5 سالی که میومدم تهران توی مسیر عاشق پستی بلندی های دشت های نیمه غربی کشور شدم :) فوق العاده ان هر کدوم هم یه قصه ی خاص خودش رو داره وقتی زیر کشت گندم میرن وقتی اب نیست و رها شدن وقتی پاییزه وقتی زمستونه ... فوق العاده ان همیشه

فقط کافیه یه بار دقت کنی تا ببینی وقتی با ماشین از کنارشون رد میشی این خطوط کرو چه قد قشنگ می رقصن : )

یانون‌دیزاین:
:) همین طوره . معرکه هستند
البته همه ایران معرکه ست ها..... امیدوارم این طور حرکت‌ها ادامه پیدا کنه و از جای جای ایران برامون عکس‌های خوب بفرستن دوستان
بسیار زیبا بود ازعکاس خوش سلیقه خانم حمیده زبردست هم متشکریم . امیدوارم از این مناظر با سفر به این مناطق لذت بیشتر ببریم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی