یانون دیزاین ... yanondesign

نگاهی روزانه به طراحی و هنر
نشریه‌ی ‌الکترونیکی روزانه؛ جسـتاری در هـنر و طـراحی
مشترک روزنامه یانون‌دیزاین شوید
پس از تکمیل فرآیند ثبت نام، ایمیل دریافتی را تایید نمایید.
تبلیغات

دوباره یانون‌دیزاین

قریب به نه ماه از آخرین پست انتشاری یانون‌دیزاین می‌گذرد! و دقیق‌تر قریب به یک سال از کم فعالیت‌ شدن و خسته‌ شدن یانون‌دیزاین!

یانون‌دیزاین تا پیش از این یک سال، با جامعه بزرگ و علاقه‌مندی از حوزه طراحی ، معماری و هنر آمیخته شده بود. خیلی‌ها در سال‌های ۸۶ که فقط به فرستادن ایمیل‌های گاه‌به‌گاه دیزاین به صندوق ایمیلی معدودی از دوستان ورودی ۸۵ دانش‌گاه هنرم مشغول بودم تا همین آغاز سال ۹۶ ، کم کم روزانه با ایمیل روزنامه یانون‌دیزاین، سیر اینترنتی خودشان در جهان هنر و طراحی را شروع می‌کردند. خیلی‌ها ابراز لطف فراوانی را در این سال‌ها به تیم فعال یانون‌دیزاین ابراز کرده‌اند و همین خیلی‌ها و بسیاری که منتقدانه و تیزبین همیشه ما را مدنظر داشتند، عمده انرژی و انگیزه پیش‌برد حرکت یانون‌دیزاین بودند. 

واقعیت آن است که مسائلی شخصی برای یک‌سالی این حرکت را متوقف کرد... اما عمده انگیزه‌ای که این سال‌ها پشت یانون‌دیزاین بود و اتفاقات خوبی که پیرامون آن در سال‌های گذشته افتاده بود مانع آن می‌شد که به کل یانون‌دیزاین را فراموش کنیم....

ما به امید خدا از امروز یعنی ابتدای اردی‌بهشت ۹۷ دوباره با انگیزه شروع خواهیم کرد. با هم از جهان هنر و طراحی خواهیم دید.... روزانه و پابه‌پای تحولاتی که در پیرامون‌ ماست.

Creatively Designed Collection Of Unique Business Cards

جمعه, ۳۰ دی ۱۳۹۰، ۰۳:۲۰ ب.ظ
قبل از این هم چندباری در یانون‌دیزاین کارت‌های ویزیت نوآورانه و خلاقانه با هم دیدیم. کارت های ویزیت آدم‌های مشهور، یا کارت‌های ویزیت معمارها و .....
فکر کنم در برخی همین دیدارها هم دوباره گفتم که قبل از این ها هم دیدیم نمونه‌هایی رو با هم :))
ولی واقع اینه که استقبال خوب‌تون از این طور پست ها و دریافت‌ها و الهام‌های زیادی که چنین خلاقیت هایی برای ما داره منجر می شه که این طور پست ها قدیمی نشه برای من و شما.
Business cards represent your professional identity. With a creatively designed business card, businessmen and entrepreneurs can promote themselves among other professionals within and outside of their field. A business card is usually engraved with name, designation, address, telephone number and the logo design of the company. But one can use the creativity and imagination to make his business card stands out from the crowd.
Today we are featuring a collection of some extraordinary shaped business cards that one cannot forget easily. We hope you enjoy this assortment and get some inspiration for your own business card. Feel free to share your opinions, just drop us a line and let us know your favorite business card. Enjoy!
Yoga One

Sergii Bogulavkyi

Ken Speckle Gifts Business Card

Mixtape Generation

Adworks Media

Thielen Designs

Guilherme Lepca

TAM Cargo

Adafruit

Norburn Model Aircraft Supply

DJ Mohit

Ornithologist

Beata Faron

Laptop Design Business Card

Howl Fire

Eduard Cehovin

Rubber Stamp

Dept of Energy

Derek Royer

Emerson Taymor Business Card

Sergio Delgado

Chokolate

Courtney Danforth

Branded Business Cards

Fantastic Toys

Glammer Education

Meat Card

Ninja BTL

Bottle Opener

Fuelhaus

Broke Bike Alley

Vintage

Ninja Business Cards

Microphone

Circuit Business Card

Business Card

Business Card

Brian Moore

Usb Card

Hand Business Card

Personal Business Car

Kero Tudo

Wood Cutting Card

Dara Blakeley

Maxiria

Business Card

Rubber Band Business Card

Flow Yoga Business Card

ED Business Card

نظرات (۱)

Really very great innovative ideas used in this business card designs. I have never seen such a business cards before. Now how one can not get impressed toward our business if we have such a beautiful business card. I wish i would have several such a good business cards.  

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی