یانون دیزاین ... yanondesign

نگاهی روزانه به طراحی و هنر
نشریه‌ی ‌الکترونیکی روزانه؛ جسـتاری در هـنر و طـراحی
مشترک روزنامه یانون‌دیزاین شوید
پس از تکمیل فرآیند ثبت نام، ایمیل دریافتی را تایید نمایید.
تبلیغات

دوباره یانون‌دیزاین

قریب به نه ماه از آخرین پست انتشاری یانون‌دیزاین می‌گذرد! و دقیق‌تر قریب به یک سال از کم فعالیت‌ شدن و خسته‌ شدن یانون‌دیزاین!

یانون‌دیزاین تا پیش از این یک سال، با جامعه بزرگ و علاقه‌مندی از حوزه طراحی ، معماری و هنر آمیخته شده بود. خیلی‌ها در سال‌های ۸۶ که فقط به فرستادن ایمیل‌های گاه‌به‌گاه دیزاین به صندوق ایمیلی معدودی از دوستان ورودی ۸۵ دانش‌گاه هنرم مشغول بودم تا همین آغاز سال ۹۶ ، کم کم روزانه با ایمیل روزنامه یانون‌دیزاین، سیر اینترنتی خودشان در جهان هنر و طراحی را شروع می‌کردند. خیلی‌ها ابراز لطف فراوانی را در این سال‌ها به تیم فعال یانون‌دیزاین ابراز کرده‌اند و همین خیلی‌ها و بسیاری که منتقدانه و تیزبین همیشه ما را مدنظر داشتند، عمده انرژی و انگیزه پیش‌برد حرکت یانون‌دیزاین بودند. 

واقعیت آن است که مسائلی شخصی برای یک‌سالی این حرکت را متوقف کرد... اما عمده انگیزه‌ای که این سال‌ها پشت یانون‌دیزاین بود و اتفاقات خوبی که پیرامون آن در سال‌های گذشته افتاده بود مانع آن می‌شد که به کل یانون‌دیزاین را فراموش کنیم....

ما به امید خدا از امروز یعنی ابتدای اردی‌بهشت ۹۷ دوباره با انگیزه شروع خواهیم کرد. با هم از جهان هنر و طراحی خواهیم دید.... روزانه و پابه‌پای تحولاتی که در پیرامون‌ ماست.

Rock in the Road

سه شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۱، ۰۱:۴۷ ب.ظ

 انیمیشن عالی "صخره در راه" روایتی هوش مندانه و زیبا از حکمته. تصویرسازی ها و طراحی کارکترها در اون با ظرافت و دقت و کیفیتی عالی انجام شده و بی دلیل نیست که پنج سال توان دانشجویان دانشگاه رو معطوف و مشغول خودش کرده.داستان داستان پادشاهیه که برای آینده کشورش بیمناکه. رواج فساد و تباهی و تنبلی رو می بینه از طرفی جانشینی هم پیدا نمی کنه , پس ...... موضوع داستان رو بیش از این لو نمی دم تا انگیزه برای دیدن ویدیو داشته باشین, و به طور جد توصیه می کنم حتما ویدیو رو ببینین.

می تونم بگم برای برخی از امور داخلی امروز کشور هم چنین حکمتی باید! تا سنگ های سر راه مون برداشته بشه...این انیمیشن فیلم "راک در جاده" نتیجه شده از پنج سال از کار دانش آموزان از ظهور جنوبی دانشگاه است.فیلم بسیار موفق کوتاه داستان پسر بازی یک چالش است که طراحی شده برای اندازه گیری قدرت خود را از شخصیت های. ارائه موثر برای کشف بعد از آن در این مقاله است.

 

Ce film d’animation « Rock in the Road » est le fruit de 5 années de travail d’étudiants issus de la Southern Adventist University. Un court-métrage très réussi narrant l’histoire d’un jeu garçon face à un défi ayant pour but de mesurer sa force de caractère. Le rendu impressionnant est à découvrir dans la suite de l’article.




Rock in the Road4 Rock in the Road3 Rock in the Road1 Rock in the Road5 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی