یانون دیزاین ... yanondesign

نگاهی روزانه به طراحی و هنر
نشریه‌ی ‌الکترونیکی روزانه؛ جسـتاری در هـنر و طـراحی
مشترک روزنامه یانون‌دیزاین شوید
پس از تکمیل فرآیند ثبت نام، ایمیل دریافتی را تایید نمایید.
تبلیغات

دوباره یانون‌دیزاین

قریب به نه ماه از آخرین پست انتشاری یانون‌دیزاین می‌گذرد! و دقیق‌تر قریب به یک سال از کم فعالیت‌ شدن و خسته‌ شدن یانون‌دیزاین!

یانون‌دیزاین تا پیش از این یک سال، با جامعه بزرگ و علاقه‌مندی از حوزه طراحی ، معماری و هنر آمیخته شده بود. خیلی‌ها در سال‌های ۸۶ که فقط به فرستادن ایمیل‌های گاه‌به‌گاه دیزاین به صندوق ایمیلی معدودی از دوستان ورودی ۸۵ دانش‌گاه هنرم مشغول بودم تا همین آغاز سال ۹۶ ، کم کم روزانه با ایمیل روزنامه یانون‌دیزاین، سیر اینترنتی خودشان در جهان هنر و طراحی را شروع می‌کردند. خیلی‌ها ابراز لطف فراوانی را در این سال‌ها به تیم فعال یانون‌دیزاین ابراز کرده‌اند و همین خیلی‌ها و بسیاری که منتقدانه و تیزبین همیشه ما را مدنظر داشتند، عمده انرژی و انگیزه پیش‌برد حرکت یانون‌دیزاین بودند. 

واقعیت آن است که مسائلی شخصی برای یک‌سالی این حرکت را متوقف کرد... اما عمده انگیزه‌ای که این سال‌ها پشت یانون‌دیزاین بود و اتفاقات خوبی که پیرامون آن در سال‌های گذشته افتاده بود مانع آن می‌شد که به کل یانون‌دیزاین را فراموش کنیم....

ما به امید خدا از امروز یعنی ابتدای اردی‌بهشت ۹۷ دوباره با انگیزه شروع خواهیم کرد. با هم از جهان هنر و طراحی خواهیم دید.... روزانه و پابه‌پای تحولاتی که در پیرامون‌ ماست.

مونتاژ عکس از بناهای مشهور / توماس کلنر

پنجشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۱، ۰۸:۰۴ ب.ظ

آیا کل چیزی بیش‌تر از تک تک اجزاست؟ این شعار معروف گشتالته.

توماس کلنر با کنار هم‌گذاشتن مجموعه تصاویر متعددی از گوشه و کنار یا همون اجزای این بناهای مشهور سعی کرده تا دوباره کل رو بازسازی کنه. به نظر شما این کنارهم نشینی اجزا به چیزی بیشتر کل انجامیده؟

photomontages of famous landmarks by thomas kellner

'golden gate bridge, san francisco' - photomontage by thomas kellner

 

thomas kellner: kontaktbogenbilder
on now through to february 17th, 2013
kunstverein bad nauheim, germany

german artist thomas kellner tests and verifies the powerfully iconic nature of renowned landmarks through distinctive mosaic-like compositions. currently showing at the kunstverein bad nauheim, germany through to the 17th january, 2013 is a selection of kellner's most important works, depicting such monuments as the great wall of china, la sagrada familia and the golden gate bridge in san francisco. through the medium of photography, kellner creates a kaleidoscopic visual play on renowned buildings and structures by taking a series of pictures that, once assembled, recreates the original scene in a playfully distorted manner.  the work illustrates the well-known subjects in a step-by-step and layer-by-layer approach, producing a de-constructed image that tricks the collective human processes of visual perception.


'lincoln memorial, washington'
image courtesy of the artist

'colosseum at night, italy'
image courtesy of the artist


'puerta europa, madrid'
image courtesy of the artist

'tower bridge, london'
image courtesy of the artist


'neuschwanstein, germany'
image courtesy of the artist


'paris in las vegas'
image courtesy of the artist


'the great wall, china'
image courtesy of the artist


'times square, new york'

image courtesy of the artist


'brandenburg gate germany'
image courtesy of the artist


'catedral metropolitana, brasilia'
image courtesy of the artist


'la sagrada familia, spain' 
image courtesy of the artist

 

نظرات (۱)

عالی هستن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی