یانون دیزاین ... yanondesign

نگاهی روزانه به طراحی و هنر
نشریه‌ی ‌الکترونیکی روزانه؛ جسـتاری در هـنر و طـراحی
مشترک روزنامه یانون‌دیزاین شوید
پس از تکمیل فرآیند ثبت نام، ایمیل دریافتی را تایید نمایید.
تبلیغات

دوباره یانون‌دیزاین

قریب به نه ماه از آخرین پست انتشاری یانون‌دیزاین می‌گذرد! و دقیق‌تر قریب به یک سال از کم فعالیت‌ شدن و خسته‌ شدن یانون‌دیزاین!

یانون‌دیزاین تا پیش از این یک سال، با جامعه بزرگ و علاقه‌مندی از حوزه طراحی ، معماری و هنر آمیخته شده بود. خیلی‌ها در سال‌های ۸۶ که فقط به فرستادن ایمیل‌های گاه‌به‌گاه دیزاین به صندوق ایمیلی معدودی از دوستان ورودی ۸۵ دانش‌گاه هنرم مشغول بودم تا همین آغاز سال ۹۶ ، کم کم روزانه با ایمیل روزنامه یانون‌دیزاین، سیر اینترنتی خودشان در جهان هنر و طراحی را شروع می‌کردند. خیلی‌ها ابراز لطف فراوانی را در این سال‌ها به تیم فعال یانون‌دیزاین ابراز کرده‌اند و همین خیلی‌ها و بسیاری که منتقدانه و تیزبین همیشه ما را مدنظر داشتند، عمده انرژی و انگیزه پیش‌برد حرکت یانون‌دیزاین بودند. 

واقعیت آن است که مسائلی شخصی برای یک‌سالی این حرکت را متوقف کرد... اما عمده انگیزه‌ای که این سال‌ها پشت یانون‌دیزاین بود و اتفاقات خوبی که پیرامون آن در سال‌های گذشته افتاده بود مانع آن می‌شد که به کل یانون‌دیزاین را فراموش کنیم....

ما به امید خدا از امروز یعنی ابتدای اردی‌بهشت ۹۷ دوباره با انگیزه شروع خواهیم کرد. با هم از جهان هنر و طراحی خواهیم دید.... روزانه و پابه‌پای تحولاتی که در پیرامون‌ ماست.

The Flintstones House

دوشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۱، ۱۱:۵۷ ق.ظ

بعضی ها این میزان آمیختگی با طبیعت رو به صورت بکر می پسندن.
اما من این رو یک زیاده روی یا بهتره بگم یک تناقض می دونم. بلاخره شما یا قرار داری در دل طبیعت وحشی و بکر زندگی کنی یا می خوای از امکانات تمدن جدید بهره ببری! چرا آخه باید روی مبل‌مان و زیر کولر و مقابل تلویزیون نشست و بعد خودمون رو گول بزنیم که در دل یک غار طبیعی هستیم!؟
بازیه انگار....

 
L’ancienne star de TV américaine Dick Clark vend sa maison à Malibu. Pour 3,5 millions de dollards, cette célébrité ouvre les portes de sa demeure qui s’inspire de la maison de The Flinstones, le dessin animé culte. Mélangeant luxe et Préhistoire, le résultat est dans la suite.
flintstones-house16
flintstones-house15
flintstones-house14
flintstones-house12
flintstones-house11
flintstones-house10
flintstones-house9
flintstones-house8
flintstones-house7
flintstones-house5
flintstones-house4
flintstones-house3
               

نظرات (۳)

این چیز بیشتر شبیه ساخت انتزاعی یک قار می مونه تا غار البت باسه اونایی که غار ندیدن بد نیست نمیدونم چرا یاد شعر گویند بهشت ... میوفتم:()
این دو حرف چه ربطی به هم دارند؟ کسی از احیا و باززنده سازی بناهای قدیمی انتقادی نکرده. موضوع بر سر جنگولک بازی هاییه که به صورت تقلبی رخ می ده. این بنا که بالا دیدین در عصر خودمون و توسط تکنولوژی های امروزی و به صورت تقلبی شبیه یک غار طراحی شده! بنایی قدیمی نیست که
یه سوالی داشتم که کمابیش به این پست ربط داره
چند وقت پیش رفتم یه حمام قجری که هنوز تو بازار کهنه قم زنده مونده .دیدم تو اون فضای سنتی یه یخچال بزرگ گذاشتن و خیلی هم به خاطر انکه نوشیدنی به مردم میداد کاربرد داشت.
حالا سوالم اینه که جدا از نامتناسب بودن اون یخچال با اون فضا آیا ما نباید بریم به اون سمتی که یه کم به بناهای تاریخی مون کاربری متناسب با زمان رو بدیم یا اینکه چون این یه نوع گول زدن(به قول شما) بذاریم اونا مثل اشیا پشت ویترین بشن؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی